سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اخبار تمدید و کنسلی سریالها : Gotham ، Lost in Space ، Inhumans و …

ad

شبکه ی Netflix سریال جدید و تخیلی اش Lost in Space رو که بازسازی سریالی به همین نام و ساخته ی سال ۱۹۶۵ است را برای فصل دوم تمدید کرد.

به تازگی در خبرها داشتیم که یکی از بازیگران اصلی سریال Lethal Weapon و کاری از Fox یعنی Clayne Crawford از این سریال اخراج شده و در صورت تمدید شدن این سریال بازیگر جدیدی معرفی خواهد شد و حتی خبر اومد که تمدید شدن سریال Gotham هم به تمدید شدن Lethal Weapon وابسته خواهد بود.

اما مژده به طرفداران هر دو سریال که باید بگیم این سریالها تمدید شدند و بجای Crawford در فصل سوم Lethal Weapon بازیگر جدیدی یعنی Seann William Scott حضور خواهد داشت و البته سریال Gotham هم فصل پنجم و بعدی اون ، فصل پایانی سریال خواهد بود.
یکی از سریالی فوق ضعیف شبکه ی ABC که از همون اپیزودهای ابتدایی زمزمه ی کنسلی اون به گوش میرسید Inhumans بود که بالاخره این سریال هم کنسل شد و دیگر سریال Marvel ای این شبکه Agents of SHIELD برای فصل ششم تمدید شد و قراره تا بجای ۲۲ قسمت در ۱۳ قسمت پخش بشه. دیگر سریال این شبکه Designated Survivor با بازی Kiefer Sutherland هم بعد از ۲ فصل کنسل شد و کمدی For the People رو نیز برای فصل دوم تمدید کرد.

این شبکه دو سریال جدید Deception و The Crossing رو نیز کنسل کرد و کمدی American Housewife رو برای فصل سوم و سریال How to Get Away With Murder رو برای فصل پنجم تمدید کرد.

سریال Quantico نیز بعد از ۳ فصل کنسل شد.
بریم سراغ شبکه CBS و این شبکه هم سریال Scorpion رو بعد از ۴ فصل کنسل کرد ، سریالی با ریت پایین ۰٫۷ مخصوصا در فصل پایانی ، دیگر سریالی کنسلی این شبکه Superior Donuts است که بعد از ۲ فصل کنسل شد و دو سریال کمدی دیگر این شبکه Kevin Can Wait و ۹JKL هم کنسل شدند.

اما سریالها تمدید شده ی شبکه ی CBS عبارتند از Life in Pieces که برای فصل ۴ ، سریال Instinct برای فصل دوم ، کمدی Man With a Plan برای فصل سوم ، سریال شرلوک هلمزی Elementary برای فصل هفتم و در نهایت سریال محبوب Criminal Minds برای فصل چهاردهم تمدید شدند.
شبکه ی Fox نیز دو سریال انیمیشنی Bob’s Burgers و Family Guy رو به ترتیب برای فصلهای نهم و هفدهم تمدید کرد و سریال ترسناکش The Exorcist رو نیز بعد از ۲ فصل کنسل کرد.

این شبکه سریال Lucifer رو نیز بعد از ۳ فصل در حالی کنسل کرد که طرفداران سریالرو به شدت عصبانی کرد و هشتگ #savelucifer در توئیتر به راه افتاد.

شبکه ی NBC سریال The Blacklist رو برای ۲۲ قسمت دیگر و فصل ششم تمدید کرد. سریال Rise و The Brave رو نیز بعد از یک فصل کنسل کرد و سریال Blindspot رو نیز برای فصل ۴ تمدید کرد.

شبکه ی Syfy نیز سریال The Expanse رو بعد از ۳ فصل کنسل کرد و احتمال میره تا این سریال از سوی شبکه های دیگری خریداری شه و از بازیگران اون میشه اشاره داشت به شهره آغداشلو
شبکه CW نیز سریال iZombie رو برای فصل پنجم تمدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا