سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

مصاحبه کوبیلای آکا «Kubilay Aka» با مجله «L’officiel Hommes»

کوبیلای آکا، بازیگر ترکی که در تولیداتی مانند «Vatanım Sensin» ,«Çukur» ,«Aşk 101» ,«Oğlum» ,«Cam Tavanlar» حضور داشت، اخیرا با مجله L’officiel Hommes مصاحبه کرده است.

«کوبیلای آکا» بازیگر و «دانلا بیلیچ» پدیده شبکه های اجتماعی در سپتامبر سال گذشته دست در دست هم دیده شدند. عاشقان جدید، پس از کنسرت خواننده برکای در «Kuruçeşme Open Air»، به سالنی در همان منطقه رفتند و به تنهایی به تفریح ​​ادامه دادند. این زوج پس از مدتی به رابطه خود پایان دادند.

کوبیلای آکا بازیگر 28 ساله که به رابطه کوتاه مدت خود با «دانلا بیلیچ» پایان داد، در مورد رابطه عاشقانه او با دانلا بیلیچ که صحبت های زیادی می شد، اظهارات صریحی در مورد زندگی خصوصی خود به مجله L’officiel Hommes  ارائه داد. آکا گفت:

“رابطه ما به خاطر هیچ یک از اظهاراتی که دانلا گفته، تمام نشد. ما تلاش کردیم، نشد، با هم موافق نبودیم… نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم. رابطه ما تمام شده است.”

وقتی از او پرسیده شد «اینکه در حال حاضر با یک موضع مطمئن در حال پیشروی هستید. آرام اما با قدم های محکم، چه احساسی دارید؟» اکا در پاسخ به این سوال از جملات زیر استفاده کرد:

“من در دوره ای هستم که احساس آرامش و راحتی می کنم
احساس می کنم دانش آموزی هستم که تکالیف خود را انجام داده است. شعار من این است که با قدم های آرام و مطمئن به جلو بروم. اخیراً به این موضوع اهمیت می دهم.”

گزارشگر: «ویژگی هایی را که شما را می سازد چگونه توصیف می کنید؟» آکا در پاسخ به این سوال گفت:

“من واقعاً دوست ندارم خودم را ابراز کنم، اما فکر نمی کنم اگر تفاوتی ایجاد نکنم یا به نوعی اصالت نداشته باشم، بتوانم در حین کار آنقدر لذت ببرم. انجام دادن هر چیزی، فقط انجام وظیفه من محسوب نمیشه.”

“هر کس چیزی برای گفتن دارد، من عاشق گوش دادن هستم. فکر می کنم هارمونی یکی از ویژگی های تعیین کننده من است. من چیزهای زیادی را مدیون این هستم. نکته مهم چهره های خندان است. ما می توانیم خیلی سریع به تمام دنیا برسیم. با این وجود، آن را پیدا می کنم…  فکر می کنم منطقی است که در منطقه امن خود با سرعتی که می خواهم، به جلو حرکت کنم… لحظه برای من ایده آل است.”

 

گزارشگر:«در مورد اخبار ، شایعه و … در این موقعیت ها چه می کنید؟» پاسخ آکا به این سوال این بود:

“دوستان، خانواده و آشنایانم حقیقت موضوع را می‌دانند. به همین دلیل من احساس ناراحتی نمی‌کنم. اگر از قبل این کار را انجام می‌دهیم، در طبیعت ما این است که کمی در معرض آن قرار بگیریم. همچنین، مانند دیگران،.. ما زندگی می کنیم،… ما زنده ایم،… احساسات داریم،… اتفاقی برای ما می افتد،… ما دوست داریم، …بیمار می شویم،… می ترسیم، …خوشحالیم،… غمگینیم.
“ما 12 ساعت در روز، 5 تا 6 روز در هفته کار می کنیم. من تقریبا آخرین نفری هستم که در مورد اخبار می شنوم. اگر اتفاق جدی بیفتد، حقوق شخصی من نقض می شود یا حتی اگر یک خبر جعلی باشد که می تواند شغل من را به خطر بیندازد. در موقع خطر، من یک وکیل و کسایی دارم که این را به من اطلاع دهند ؛ آنها سریع هستند و به این موضوع علاقه مند هستند.”

گزارشگر: «آیا شجاعت این را دارید که با تصمیم گیری های فوری هر کاری را که می خواهید انجام دهید؟» این بازیگر جوان در پاسخ به این سوال گفت:

 “بله ریسک پذیر است، اما زندگی کوتاه است، هر شرایطی که باشد ارزش زندگی کردن را دارد. لحظاتی وجود دارد که نیمه های شب به راه می افتم و از خواب بیدار می شوم. چادر زذن در ساحل اورلا، صبح من به آنتپ، بورسا یا جایی برای خوردن رفتم. بیشتر وقت من صرف کار است، می خواهم در مدت کوتاهی اوقات خوبی داشته باشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا