سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

همکاری دوباره Michael C. Hall با Netflix در نقش کاراگاه و سریال In the Shadow of the Moon

Michael C. Hall حالا بعد از سریال Safe کمپانی Netflix ،  قرار است با  Boyd Holbrook بازیگر Narcos  در سریال دلهره آور In the Shadow of the Moon همبازی شود.

safe-de-harlan-coben-2048x1153

در این سریال، Holbrook به عنوان کارآگاهی که درگیر یک سری قتل های سریالی شده است ایفای نقش خواهد کرد. طبق خبرهای رسیده، Hall  نقش یک کارآگاه سابقی را بازی خواهد کرد که اتفاقا باجناق Holbrook نیز هست.

در این سریال شاهد همکاری Hall با کارگردان Jim Mickle خواهیم بود و فیلم نامه سریال، نوشته Gregory Weidman   و Geoff Tock خواهد بود. Mickle با Hall در فیلم مهیج Cold in July نیز همکاری داشته و قرار است که سریالی با عنوان Hap and Leonard برای Sundance TV هم بسازد. تهیه کنندگی فیلم با Brian Kavanaugh-Jones ، Rian Cahill  و Linda Moran  است. Hall  که بیشتر برای کارهایی مانند Dexter  شبکه Showtime و Ben Pugh  شبکه HBO معروف است خیلی دیر در حالی پیوستن به Netflix است. علاوه بر Safe، او سال گذشته نقش پرزیدنت کندی را در اپیزودی از سریال The Crown  بازی کرد. او اخیر به کمدی Game Night و درامی از Liam Neeson  با عنوان Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House نیز ملحق شده است.

او از زمان سریال Dexter  نقش افسر پلیس را بازی نکرده و بنابراین این سریال فرصت خوبی برای علاقنمندان به او خواهد بود تا دوباره او را هنگام شکار قاتلین تماشا کنیم. از طرفی این موضوع به او این اجازه را خواهد داد تا همانند بازی های خوبش در درام هایی مانند Christine  و Kill Your Darlings کار متفاوت تری ارایه دهد.

Hall  در برنامه هایی مانند UTA، Hamilton Hodell، Authentic Talent و Literary Management و Peikoff Mahan به همگان معرفی شد و اگر تا به حال Cold in July را ندیده اید حتما آن را ببینید. Hall  در آنجا نقش یک مرد خانواده را بازی می کند که یک سارق را می کشد و حالا باید با پدر مقتول که در پی انتقام گفتن از اوست درگیر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا