سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

طبق گفته کیم دیکنز فیلم‌برداری Deadwood امسال پاییز آغاز می‌شود

طبق گفته کیم دیکنز (Kim Dickens) فیلم‌برداری فیلم Deadwood امسال پاییز شروع می‌شود. این درام وسترن HBO، یکی از قسمت‌های پایانی ناخواسته و غیر مشهور را دارد. سریال Deadwood در جای خوبی تمام نشد اما قرار نبود قسمت پایانی فصل سوم، اینگونه تمام شود. ‌HBO این سریال را قبل از به اتمام رسیدن همه چیز به پایان رساند و طرفداران از سال ۲۰۰۶ خواستار فصل‌های بعدی سریال بوده‌اند.

از زمان قسمت آخر سریال، درباره این فیلم بارها صحبت شده است. حالا همه چیز امیدوارانه‌تر از قبل است و طرفداران Deadwood پایانی که انتظارش را دارند بعد از دهه‌ها خواهند دید.

دیکنز در مصاحبه‌ای با Talking End به فیلم Deadwood پرداخت. این بازیگر صحبتی درباره تولید فیلم یا تاریخ شروع آن بصورت رسمی نکرد اما امیدهایی در اینباره داد:

Deadwood-Kim-Dickens-TV-Movie-660x330

خب، باید بگویم که همه چیز حاکی از این است که Deadwood امسال پاییز فیلم‌برداری می‌شود. من تاریخ رسمی یا چیز دیگری را اعلام نمی‌کنم اما امیدواریم.

چندین بار ساخت این فیلم به تعویق افتاده و هنوز بازیگران بزرگ و مورد تقاضا مشکل این فیلم هستند. تعداد بازیگران Deadwood زیاد است و هر یک ستاره تلویزیونی شده‌اند. فقط کیم دیکنز نیست، ایان مک‌شین (Ian McShane) بازیگر سریال American Gods، تیموتی اُلیفنت (Timothy Olyphant) بازیگر Santa Clarita Diet و مولی پارکر (Molly Parker) بازیگر سریال‌های Lost و Space.

اگرچه اُلیفنت امسال گفته بود این سریال ساخته نمی‌شود شاید الان حرف‌اش را پس بگیرد. با اینکه هیچوقت تا این اندازه به ساخت سریال نزدیک نبوده‌ایم، اُلیفنت خیلی از ماجرا دور است. سال‌ها بعد از اتمام سریال، داستان‌های زیادی درباره ساخت آن گفته شد.‌ طرفداران احتمالا نباید عجله کنند چون هنوز بازیگران باید مشخص شوند و فیلم‌برداری آغاز گردد.

هنوز اطلاعات بیشتری باید درباره این فیلم منتشر گردد.‌ با اینکه بازیگران فیلم، فیلم‌نامه را می‌خوانند و آن را دوست خواهند داشت، هنوز باید یک‌ سری از مسائل مشخص گردند. عجیب است اگر نگوییم تمام بازیگران ۱۰ سال بزرگتر شده‌اند.‌ از قسمت پایانی سریال خیلی گذشته است.‌ به دلیل تراژدی جهان واقعی، یکی از بزرگترین شخصیت‌های Deadwood، در آن حضور نخواهد داشت. Cy Tolliver بازیگر نقش Powers Boothe سال ۲۰۱۷ در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

البته احتمالا اساس تاریخی برای داستان فیلم وجود خواهد داشت. تقریبا تمامی شخصیت‌های Deadwood، از جمله Swearagen و سیث بولاک، واقعی هستند. طبق گزارشات Swearagen واقعی بدون اینکه یک ریال داشته باشد فوت کرد. لذا این سریال همیشه بخاطر آزادی‌های خلاقانه‌اش برای داشتن شخصیت‌های تاریخی شناخته شده است. پایان زندگی Swearagen شاید مانند کتاب‌های تاریخی نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا