سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الیزابت اولسن در مورد حملات پانیکی اش که در سن ۲۱ سالگی شروع شد صحبت می کند.

الیزابت اولسن در مورد رنج بردن از حملات پانیک در زمان زندگی در نیویورک سیتی  صحبت می کند.این بازیگر 33 ساله می گوید که تا سن 21 سالگی هرگز دچار حمله پانیک نشده است.

او به ورایتی گفت: «من تا 21 سالگی نمی فهمیدم اضطراب یا حمله پانیک چیست.

یادم می‌آید که هر یک ساعت یک ساعت دچار حمله می شدم از خیابان نمیتونستم عبور کنم . او ادامه داد. “اگر از سردی به گرمی، گرمی به سردی، سیری به گرسنگی، گرسنگی به سیری می‌رفتم – هر نوع تغییری در بدنم، شروع به مارپیچی شدن می کردم. خیلی عجیب بود. یک پزشک گوش و حلق و بینی گفت که ممکنه به سرگیجه مربوط شود، چون همه چیز برای من می چرخید.

الیزابت در مورد اینکه چگونه از این حملات عبور کرد صحبت کرد.

او گفت: “دوستی داشتم که به روان‌پزشک مراجعه می‌کرد او هم قبل از من حملات پانیک داشت. و بازی‌های مغزی زیادی یاد گرفت. در واقع بسیار شبیه به یک بازیگری بود. تمرینی که ما در آتلانتیک انجام دادیم که به آن تکرار می گویند، جایی که شما دائماً  شخصی مقابل خود مشاهده می کنید و فقط سعی می کنید ارتباط برقرار کنید. با صدای بلند تلاش می کردم تا خودم را از افکار مارپیچ در مغزم بیرون بیاورم. این یک ابزار مفید بود. اما این یک تمرین شد که من را از آن خارج کرد. من نمی خواستم دارو مصرف کنم، اما در صورت لزوم دارو هم داشتم. احساس می‌کردم که در حال اورژانسی هستم و همین که آن را در کیفم داشتم، احساس خوبی بهم می داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا