سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Star Trek ای جدید از شورانر Star Trek: Discovery با احتمال بازگشت Patrick Stewart

Alex Kurtzman که اخیرا و بعد از اخراج شورانر قبلی Star Trek: Discovery به خطر آزار برخی اعضای گروه نویسندگی، مدیر تولید آن شده تصمیم دارد تا در این باره، طرح یک فرانچز بلند مدت را ارایه بدهد. بنا به برخی منابع، قرار داد پنج ساله Kurtzman با CBS Television Studios شامل بسط و توسعه فرانچز Star Trek برای تلویزیون خواهد بود. گفته می شود که در این باره سه طرح مختلف در حال بررسی است.

star-trek-tng-patrick-stewart-1

آنچه که بیشتر از همه محتمل است سریال جدید Star Trek با بازی ستاره سینما Patrick Stewart است که او قرار است دوباره نقش Captain Jean-Luc Picard را در آن بازی کند.

قرارداد جدید درباره سریال جدید دیگری از سری Star Trek با بازی Patrick Stewart درنقش Capt. Picard خواهد بود. خبرها حاکی از آن است که قرار است Kurtzman و Akiva Goldsman دراین سریال بار دیگر با همکاری مشترکی باهم داشته باشتند. با وجود اینکه احتمال داده می شد Patrick Stewart در این پروژ حضور نداشته باشد ولی واقعیت این است که او به این کار برخواهد گشت.

Variety گزارش داده است که یکی دیگر از گزینه ها، احتمالاسریالی از Stephanie Savage و Josh Schwartz باشد که اخیر به عنوان مدیران تولید در اقتباس ترسناکی از Runaways محصول کمپانی Hulu حضور داشته اند. مورد دیگر شاید سریال محدودی براساس داستان Wrath of Khan باشد. احتمالات دیگری هم درباره ساخت سریال های انیمیشنی وجود دارد.

از یک طرف، همه ما بسیار خوشحالیم که بعد از مدت ها دوباره Stewart را در نقش Picard خواهیم دید. اما از سوی دیگر مشکل اصلی این است که این فرانچز در دست کسانی مانند Kurtzman و Goldsman خواهد بود که اصلا نویسندگان خوبی نیستند و Star Trek را هم به خوبی نمی شناسند. عده زیادی بر این باورندکه Star Trek شاید سریال خوبی ازکار در بیاید ولی چیزی نخواهدبود که ما همیشه از آن انتظار داشته ایم. شاید اینطور باشد ولی باید امیدوار باشیم تا بازی Stewart در این سریال، کمی این مسئله را کمرنگ تر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا