سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

کارلوس پویول را راه ندادند، فردوسی پور قهر کرد و برگشت

حضور کارلوس پویول که قرار بود همزمان با مسابقه ایران ـ اسپانیا در ویژه‌برنامه «۲۰۱۸» عادل فردوسی‌پور حضور داشته باشد، لغو شد. رسانه‌ها احتمال می‌دهند عدم حضور کاپیتان سابق بارسلونا در تلویزیون به دلیل عدم توافق احتمالا مالی مدیران صداوسیما با با این بازیکن سابق اسپانیایی باشد.

image_13970336-1149

در حالی که قرار بود امشب (۳۰ خرداد ماه)، کارلوس پویول همزمان با بازی ایران ـ اسپانیا در برنامه «۲۰۱۸» با اجرای فردوسی‌پور حضور داشته باشد و بازی را تحلیل کند، گویا این حضور به دلیل انجام نشدن توافق‌ مالی لغو شده است. این در حالی‌ست که هزینه مهمانان خارجی برنامه را اسپانسر برنامه تقبل می‌کند.

برنامه «۲۰۱۸» با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی همزمان با آغاز بازی‌های جام جهانی هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، اما امروز فردوسی پور در استودیو حاضر نیست. منابع نزدیک به او در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که او پس از جلوگیری از ورود پویول به استودیو، عصبانی شده و قهر کرده است.
.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا امشب ـ چهارشنبه ـ ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و گزارشگر این دیدار جواد خیابانی است.

فردوسی پور برگشت، پویول نیامد

چند دقیقه قبل از آغاز بازی ایران و اسپانیا، عادل فردوسی پور در استودیو برنامه «۲۰۱۸» حاضر شد و با چهره‌ای گرفته از فراهم نشدن شرایط حضور پویول در برنامه گفت و از این اتفاق عذرخواهی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا