سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

خبر عشق و عاشقی راجب گولبن ارگن (gulben ergen)!

بنا بر گفته هایی، یکی از فامیل های گولبن عکس این شخص رو باگولبن در فضای مجازی پخش کرده و وقتی که گولبن از این موضوع مطلع شده عکس هارو پاک کرده.

5
این خبر از روزنامه ی اسیر( asir gazetesi) از طرف کاهرامان (kahraman)با چنین متنی پخش شد
“گولبن با ارهان چلیک(arhan celik) در هفته های گذشته جدا شده بود و این خبرمورد توجه و تعجب همه قرار گرفته بود تا این جا همه چی نرمال و مشخص شده است.

gulben

مادر گولبن ارگن، اورال(ural) در یکی از خانه های سالمندانی که در ایزمیر هست زندگی میکنه و به خاطر همینه که گولبن ارگن زود زود به ایزمیر رفت و امد میکنه و همه ما عشق گولبن ارگن به ایزمیر رو میدونیم،اما روز قبل یه چیزی به گوشم رسید که خیلی موجب تعجبم شد.یکی از دوستانم که از استانبول بهم زنگ زده بود گفت: کاهرامان میدونی گولبن با یکی از مردهای شاغل ایزمیر رابطه داره..

14564357083461

بنابر گفته ها یکی از فامیل های گولبن ارگن عکس اونارو به اشتراک گذاشته و همین که  گولبن فهمیده گفته عکس هارو پاک کنند. اگه این موضوع حقیقت داشته باشد در روز های اینده مشخص میشه من فقط به گوشم رسید خواستم به گوش شماهم برسونم”(این متنی هست که کاهرامان از روزنامه ها راجب گولبن پخش کرده)

Gulben-Ergen_Wide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا