سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال دبیرستان موزیکال (High School Musical) به زودی ساخته خواهد شد

“دبیرستان موزیکال” (High School Musical) نام فیلمی بود که حدود ۱۰ سال قبل از شبکه دیزنی (Disney) پخش شد و آنقدر محبوب شد که دو قسمت دیگر نیز از آن ساخته شد و بازیگران فیلم را به شهرت جهانی رساند. اکنون شبکه دیزنی با منتشر کردن جزئیاتی، اعلام کرده که به زودی و از طریق سرویس استریم خود، سریال از روی آن تولید خواهد کرد.

این سریال قرار است در ۱۰ قسمت و با نام “دبیرستان موزیکال: موزیکال” (High School Musical: The Musical) ساخته شود و داستان آن پیرامون دانش آموزان دبیرستانیست که قصد دارند نمایش دبیرستان موزیکال را به عنوان پروژه تئاتر خود، به روی صحنه ببرند. قرار است در هر قسمت از این سریال، علاوه بر یک آهنگ جدید، یکی از آهنگ های نسخه سینمایی سریال نیز اجرا شود.

22354-5

“ریکی” (RICKY) و “نینی” (NINI) دو شخصیت اصلی سریال خواهند بود که به مدت یکسال با همدیگر بودند اما اکنون از هم جدا شده اند. به همین دلیل ریکی تصمیم میگیرد تا تلاش کند به تئاتر دبیرستان راه پیدا کند تا بتواند با همبازی نینی شدن، دوباره دل وی را بدست بیاورد. در نسخه سینمایی دبیرستان موزیکال، زک افران (Zac Efron) و ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) به عنوان دو نقش اول فیلم حضور پیدا کردند و بعد از بازی در این فیلم، به شهرت رسیدند اما هنوز مشخص نیست که شخصیت های نسخه سریالی را چه کسانی بازی خواند کرد.

لازم به ذکر است که دیزنی قصد دارد به مانند نتفلیکس (Netflix)، شبکه اینترنتی خود را تا حدود ۱ سال دیگر راه اندازی کند تا کاربران با پرداخت هزینه ای ماهانه، بتوانند به محتوای ویژه و ساخت این شبکه دسترسی داشته باشند و دبیرستان موزیکال، یکی از همین پروژه هاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا