سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

یورو 2024: نخست وزیر سابق به تیم ملی گرجستان وعده 10 میلیون دلاری داده است

بازیکنان گرجستان پس از اینکه نخست وزیر میلیاردر سابقشان وعده پرداخت بیش از 10 میلیون دلار پس از پیروزی غیرمنتظره آنها در برابر پرتغال را داده، در صف دریافت حقوق غیرمنتظره در یورو 2024 هستند.

تیم ملی گرجستان با یک برد دیگر مقابل اسپانیا در روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی می تواند پول خود را دو برابر کند. بیدزینا ایوانیشویلی، که حزب حاکم رویای گرجستان را تأسیس کرد و اکنون رئیس افتخاری آن است، در ابتدا پیشنهاد پرداخت 30 میلیون لاری گرجستان (10.7 میلیون دلار) را قبل از مسابقات به شرط رسیدن گرجستان به مرحله حذفی داد.

آنها این کار را پس از گل های خوویچا کوارتسلیا و ژرژ میکاوتادزه انجام دادند که گرجستان را 2-0 مقابل تیم ملی پرتغال به رهبری کریستیانو رونالدو در روز چهارشنبه به پیروزی رساند تا یکی از بزرگترین شوک های قهرمانی اروپا باشد.

ایوانیشویلی در بیانیه ای که روز پنجشنبه توسط تلویزیون ایمدی منتشر شد، این پاداش را تایید کرد و گفت که اگر گرجستان اسپانیا را شکست دهد، مبلغی به همان اندازه به تیم پرداخت خواهد شد. در این بیانیه آمده است که ایوانیشویلی بزرگترین پیروزی را به تیم فوتبال گرجستان تبریک می گوید.

گرجستان برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ بین المللی فوتبال حضور دارد و انتظار نمی رفت از مرحله گروهی در آلمان عبور کند.ایوانیشویلی، 68 ساله، یک هوادار پرشور فوتبال است و در برخی از بازی های این تیم در آلمان حضور داشته است. ایوانیشویلی که  داراییش توسط فوربس در سال 2023 دارایی 4.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود، پاسپورت فرانسوی و روسی نیز دارد. یکی از پسران او، برا، خواننده رپ معروف در گرجستان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا