سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مالوما اعتراف می کند که دوست پیدا کردن در این صنعت برای او بسیار سخت است.

مالوما در راس جهان است و هیچ چیز را مسلم نمی داند. این خواننده لاتین 26 ساله اولین هنرمند انفرادی مرد است که  روی جلد مجله Elle رفت. 

در حالی که سال 2020 برای مردم سراسر جهان سال سختی بود ، مالوما آن را “بهترین سال تاکنون” توصیف کرده است.

“مالوما گفت : “از نظر موسیقی ، هنری و شخصی. احساس می کنم دوباره متولد شده ام.” “من روز گذشته با والدینم صحبت می کردم ، و آنها بسیار خوشحال بودند زیرا من مدت زیادی در کلمبیا اقامت داشتم ، اما آنها همچنین کمی نگران بودند زیرا آنها نمی دانستند که کار من چه خواهد شد. شغل من حضور در تور است ، اما برای من این مسئله بسیار مثبت بوده است ، اینجا بودن در کلمبیا. احساس می کنم دوباره با خودم بسیار ارتباط برقرار کرده ام. “

بازگشت به کشورش جایی که بهترین و مورد اعتمادترین دوستانش آنجا هستند. او  اعتراف می کند دوست پیدا کردن در صنعت “بسیار سخت” است و همیشه نمی داند به کی اعتماد کند.

مالوما می گوید: “من واقعاً دوست ندارم دوستان جدیدی داشته باشم. من سعی کردم در صنعت دوست پیدا کنم اما خیلی سخت هست.” گاهی اوقات احساس می کنم آنها می خواهند دوست من باشند ، اما از پشت به من خنجر زدند.  ، ترجیح می دهم در کنار دوستان خودم در امان باشم ، جایی که همیشه احساس راحتی می کنم. وقتی پول نداشتم ، آنها کنار من بودند و من را برای ناهار به خانه شان دعوت می کردند. آنها کسانی هستند که به من لبخند می زدند  و اکنون آنها از موفقیت من لذت می برند. این زندگی است .

به گفته او سلبریتی که او می تواند به عنوان دوست روش حساب کنه جنیفر لوپز است که در فیلم پیش رو  با من ازدواج کن همبازی او است.

این فیلم که در ماه مه منتشر خواهد شد ،درباره لوپز ، ستاره پاپ است که لحظاتی قبل از ازدواج با نامزد ستاره راک خود (با بازی مالوما) در باغ مدیسون ، متوجه شد که با دستیارش خیانت می کند و  در عوض تصادفی یک معلم ریاضیات (اوون ویلسون) در جمعیت برای ازدواج انتخاب می کند. 

. “جنیفر ، او نه تنها یک شریک کاری است – من می گویم او دوست من است. او کسی است که من او را تحسین می کنم ، و کسی است که من از کودکی دنبالش کردم.” “بنابراین برای من ، حضور در این فیلم تقریبا سورئال بود. وقتی آنها با من تماس گرفتند بسیار تعجب آور بود ، اما من برای آن آماده بودم.”

 او همچنین با سلبریتی های دیگر مانند شکیرا ، مدونا و ریکی مارتین همکاری کرده است. . او گفت : “احساس می کنم هنرمندان در حال حاضر ، هنرمندان مدرن ، معنویت خود را از دست می دهند و این به نوعی ناراحت کننده ای است.” “آنها دعا یا مدیتیشن نمی کنند و به همین دلیل است که  من احساس می کنم با هنرمندانی مانند مدونا ، شکیرا و جنیفر  بیشتر ارتباط دارم. گاهی اوقات مردم به من می گویند که یک روح پیر دارم، اما در پایان روز ، شما می توانید بزرگترین ستاره جهان باشید ، اما اگر معنوی نیستید ، از درون خالی هستید. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا