سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

واکنش منتقدین به فیلم Ant-Man and the Wasp

به تازگی فیلم Ant-Man and the Wasp برای منتقدین و اهالی مطبوعات به نمایش درآمد و تحسین عده زیادی را برای این فیلم جدید کمپانی  Marvel  برانگخیت. می خواهیم به نظرات کسانی که فیلم را دیده اند بپردازیم، ولی به ندرت می توان شاهد نظرات منفی درباره رویدادی مانند این فیلم بود. چیزی که قابل ذکراست این است که کلمه “مفرح” اولین صفتی است که برای توصیف این فیلم به ذهن می رسد. پس اگر به دنبال لحظات خوشی هستید به نظر می رسد که Ant-Man and the Wasp باب میلتان باشد.

ant-man-and-the-wasp-hannah-john-kamen1-650x433

شما می توانید بعضی از واکنشها را در زیر ببینید:

Haleigh Foutch
Ant-Man and the Wasp را دیدم. هوشمندانه و دلربا. نمایش نسبتا شلوغی بود ولی واقعا لذتبخش بود. فیلمی بود که باعث شد از شدت خنده، گریه ام بگیره. یکی از بهترین های Marvel بود.

 

Steven Weintraub
بدون شک فیلم Ant-Man and the Wasp  پراز لحظات مفرح بود و تا پایان فیلم همه را خنداند. استودیوی Marvel دوباره برنده شد. فیلمی که @Kevfeige ساخته به ظاهر ساده می آید ولی همه ما می دانیم که کاری که او انجام داده تقریبا غیرممکن بود.

 

Jenna Busch
Ant-Man and the Wasp به طور عجیبی ترکاند! واقعا هیجان انگیز بود و نتیجه کار باورنکردنی!!! حتما آن را سه بعدی ببینید! Stan Lee  همیشه محبوب من خواهد بود.

 

Mike Ryan
Ant-Man and the Wasp قطعا از فیلم اول آن بهتر بود (من فیلم اول را زیاد دوست نداشتم). فیلم Lilly حداقل صحنه های اکشن بیشتری نسبت به فیلم Rudd داشت. همچنین، Michael Peña  در نیمه های فیلم، صحنه ای داشت که از شدت خنده ممکن بود سقف خانه بالای سرمان بریزد.

 

Perri Nemiroff
عجب سالی شده برای Marvel! مسلما Ant-Man and the Wasp را دوست داشتم. کل اثر و شوخی های آن بجا و عالی بود (از خنده اشکم دراومد). تکنولوژی چه کارها که نمی کند. بی نظیر بود! به قدری سرگرم کننده بود که برای تماشای دوباره آن لحظه شماری می کنم.

 

Todd Gilchrist
دوست ندارم داستان فیلم را اسپویل کنم، فقط می خواهم بگویم: Ant-Man and the Wasp واقعا عالی بود!

 

Silas Lesnick
بدون شک Ant-Man and the Wasp را دوست داشتم. مفرح و خارق العاده بود. در فیلم شاهد اکشن هایی بودیم که هیچ جای دیگری نمیتوانیم آن ها را ببینیم. فیلم، سه بعدی عالی‌ای دارد که اندازه تصاویر را به خوبی تغییر می دهد.

 

Peter Sciretta
Ant-Man and the Wasp بسیار مفرح بود. این فیلم در بالای قله کمدی‌های خنده دار قراردارد که در آن شاهد لحظات کمیک‌بوکی شرورانه بودیم. ترتیب اکشن های کوتاه و بلنددر فیلم، خارق العاده بود. @realmichaelpena دوباره عالی بود.

 

Wendy Lee Szany
واقعا ازدیدن Ant-Man and the Wasp لذت بردم! لحظات بسیار مفرح و شادی داشت و برای دیدن دوباره آن لحظه شماری می کنم. فیلم اکشن @EvangelineLilly را دوست داشتم.

 

Drew Taylor
Ant-Man and the Wasp واقعا ترکوند. رمانتیک، پرانرژی و پر ازلحظه های مفرح.@MrPeytonReed  که انگار از بند آزاد شده، فیلم باشکوه و هوشمندانه‌ای ساخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا