سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

Game of Thrones: چرا نبرد وینترفل خطرناک‌تر از آن چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم؟

[ad_1]

 

طبق آن چیزی که در قسمت دوم از فصل هشتم سریال Game of thrones (بازی تاج و تخت) دیدیم، وینترفل در حال آماده شدن برای مقابله با ارتش مردگان است. در آخرین صحنه این قسمت، ما نیروهای شاه شب را می‌بینیم که از دور به وینترفل نگاه می‌کنند. هر چند در این صحنه چیزی را نشان داد که خیلی از ماها ساده از کنار آن گذشتیم، اما آنچه دیده شد دلیلی است که چرا نبرد وینترفل خطرناک‌تر از چیزی بوده که ما در نظر داشتیم. حال اگر این صحنه را به یاد نمی‌آورید، به عکس مربوط به پست نگاهی بیندازید.

متوجه شدید؟ تمام نیروهایی که در این عکس می‌بینیم، وایت‌والکر هستند، نه وایت. صف اول ارتش مردگان را تا چشم کار می‌کند وایت‌والکرهای سوار بر اسب تشکیل داده‌اند. ما در سریال دیدیم که وایت‌واکرها چگونه به وجود آمده‌اند. شاه شب توسط فرزندان جنگل به وجود آمد، و سپس خود او بقیه وایت‌واکرها را ساخت. کرستر، وحشی‌ای که تعداد زیادی همسر (که در واقع دخترانش بودند) داشت و می‌گفت که از آن‌ها صاحب ۹۹ پسر شده، پسرانش را به شاه شب می‌داد تا آن‌ها را تبدیل به وایت‌والکر کند. اگر در نظر بگیریم که افراد دیگری هم مانند کرستر وجود داشته باشند، که به شاه شب کمک می‌کنند، تعداد وایت‌والکرها بیشتر از آن چیزی می‌شود که بخواهیم به آن فکر کنیم. براساس این موضوع، شاید حرف جان که می‌گفت مستقیم به سراغ شاه شب بروند، عاقلانه‌تر از جنگ مستقیم با ارتش مردگان باشد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا