سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

شبکه ی FX تاریخ پخش فصل جدید سریال هایش را اعلام کرد

FX و FXX بالاخره تاریخ انتشار فصل های جدید Always Sunny in Philadelphia، American Horror Story و اسپین آف مورد انتظار Sons of Anarchy یعنی سریال Mayans MC را اعلام کرد.

Sons-Of-Anarchy-4

در ادامه ی داستان های Sons of Anarchy، سریال پرافتخار و پربیننده ترین سریال شبکه ی FX، حالا اولین قسمت اسپین آف Mayans MC در تاریخ ۴ سپتامبر پخش خواهد شد. The Mayans مهم ترین شخصیت های سریال Sons of Anarchy در طول هفت فصل بودند. Mayans MC قرار است داستان دنیای پس از Jax Teller را روایت کند، جایی که EZ Reyes تازه از زندان آزاد شده، و یکی از نقش های اساسی را در مرز آمریکا/ مکزیک ایفا می کند. حالا EZ باید در شهری که روزی در آن به خوبی از او یاد می شد هویت یاغی جدیدش را به خود بگیرد.

ahs-01

American Horror Story یکی از موفق ترین سریال های FX در طول هفت فصل پخشش در این شبکه بوده است، که با نقدهای جنجالی، ۲۸ نامزدی Emmy داشته و ۴ جایزه Emmy هم برده است. هر فصل این سریال داستان متفاوتی دارد در حالی که بعضی فصل ها با هم ارتبطاتی داشته اند. به تازگی سازنده ی این سریال، Ryan Murphy اعلام کرد فصل جدید crossover (کراس اوری) بین فصل اول AHS: Murder House و فصل سوم AHS: Coven خواهد بود. فصل هشتم این سریال ۱۲ سپتامبر پخش خواهد شد.

Its-Always-Sunny-In-Philadelphia-920x584

بعد از یک سال و نیم وقفه و انتظار که آیا بازیگران سریال دوباره دور هم جمع خواهند شد یا نه، بالاخره طرفداران It’s Always Sunny in Philadelphia به آرزوی خود خواهند رسید و این سریال در تاریخ ۵ سپتامبر برای فصل ۱۳ به شبکه ی FXX برمی گردد.

تقریبا همه ی شخصیت های قبلی (Mac (Rob McElhenney)، Charlie (Charlie Day)، Dee (Olson و (Frank (Danny DeVito برخواهند گشت، در حالی که (Dennis (Howerton نقش پدری در داکوتای شمالی را بازی می کند. حتی بدون حضور Dennis Reynolds این گروه منتظر بچه دار شدن Charlie هستند و Frank تلاش می کند تا این گروه تجربه های خوبی در فیلادلفیا به دست بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا