سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

هاروی واینستین حکم حبس ابد می‌گیرد؟

هاروی واینستین چهره بانفوذ رسانه‌های امریکا و تهیه‌کننده بدنام سینما به تازگی با اتهام سه فقره تجاوز و آزار جنسی روبرو شده است. به نوشته گاردین، دو فقره از اتهامات اخیر او ممکن است حکم حبس ابد را برایش به دنبال داشته باشد.

image_13970412319_harvey-weinstein-criminal-sex-act-charge

واینستین پیشاپیش به سه فقره تجاوز جنسی متهم شده که ممکن است او را با مجازات حداکثر 25 سال حبس روبرو کند. پلیس منهتن دیروز اعلام کرده اتهامات جدید واینستین در رابطه با حادثه‌ای که سال 2006 رخ داده و از سوی سومین شاکی زن پرونده رسوایی جنسی این تهیه‌کننده مطرح شده است.

تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار بعد از ماه‌ها انکار آزار جنسی و اتهاماتی که بیش از هشتاد زن علیه او مطرح کرده‌اند، بالاخره خودش را تسلیم کرد و دستبندزده توسط پلیس نیویورک تحویل مقامات قضایی شد. واینستین بعد از دستگیری در 25 ماه مه به قید وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد و تاکنون به هیچ‌یک از اتهاماتی که به او نسبت داده شده اعتراف نکرده است. هنوز تاریخی برای برگزاری جلسه دادگاه تهیه‌کننده 66 ساله مشخص نشده است.

به گفته مقامات قضایی نیویورک، در صورتی که اتهامات واینستین اثبات شوند دست‌کم یک فقره جرم درجه یک در پرونده او وجود خواهد داشت که ممکن است اشد مجازات را برایش در پی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا