سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

باور نکردنی اما واقعی! رشد غیرقابل توقف فالوورهای هانده ارچل در رسانه های اجتماعی ادامه دارد!

هانده ارچل یکی از محبوب ترین بازیگران زن جوان دوره اخیر است. او با حضور در سریال تلویزیونی موفق Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن ) که در ماه سپتامبر به پایان رسید, میلیون ها طرفدار از بسیاری از کشورهای جهان پیدا کرد!

سریال تو درم را بزن با بازی هانده ارچل و کرم بورسین با اولین قسمت هایش توانسته بود رتبه های خوبی کسب کند.. اما با این سریال، ارچل و بورسین به شهرتشون اضافه کردند.  افزایش تعداد فالوورهای آنها در رسانه های اجتماعی توجه زیادی را به خودش جلب کرده.

به ویژه تعداد فالوورهای هانده ارچل به سرعت افزایش یافت که حتی خودش در برنامه امشب با ابراهیم سلیم  اعتراف کرد از این موضوع خیلی شگفت زده شده است. او گفت که به دلیل صمیمیت و طبیعی بودن طرفداران زیادی  به خودش جذب کرده و تایید کرد که تعداد فالوورهایش حتی از بعضی ستاره های هالیوود هم بیشتر است.

از آن زمان، تعداد فالوورهای ارچل بیش از پیش افزایش یافته و حالا او 26.7 میلیون فالوور در حساب اینستاگرامش دارد! این تعداد همچنان در حال افزایش است اگرچه سریال تلویزیونی تو در م را بزن  در ترکیه به پایان رسید، اما در 85 کشور جهان در حال پخشه و ارچل و بورسین را به عرصه بین المللی رسانده است.

در سنجشی که در روزهای گذشته توسط Adba انجام شد، هانده ارچل در رده پر بحث ترین  بازیگر زن سال 2021 مقام اول را به خودش اختصاص داد.

اگرچه او در حال حاضر در تلویزیون و سینما نیست ، اما صحبت ها درباره این بازیگر ادامه دارد. در ضمن، برای درک بیشتر تعداد فالوورهای هانده ارچل,  تعداد فالوورهای او را با، نصرت گوکچه، صاحب رستوران Nusr’et، مقایسه می کنیم چون  گوکچه تنها فرد اهل ترکیه هست که بیشترین تعداد فالوور را در جهان دارد. تعداد فالوورهای او  35 میلیون نفر است.

اگر همینطوری پیش برود، به احتمال زیاد هانده ارچل در مدت زمان کوتاهی از نصرت گوکچه پیشی خواهد گرفت… تعداد بالای فالوورهای ارچل باعث می شود که بسیاری از برندها با او کار کنند. تیزر تبلیغاتی هانده ارچل، با یک برند جواهرات در شبکه های اجتماعی  بیش از 5 میلیون بیننده داشت.

این بازیگر در این بین در پاسخ به این سوال که آیا پروژه سریال تلویزیونی جدیدی دارد یا خیر، پاسخ داد: سناریوهایی وجود دارد که خوانده ام و ارزیابی کرده ام. در کار بعدی می‌خواهم به زنی قوی روحیه بدهم که مشکلات دارد، علیه زندگی موضع می‌گیرد، با زندگی و موضع‌گیری‌اش به مخاطب روحیه می‌دهد .»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا