سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دیو باتیستا فاش کرد درامی در «نگهبانان کهکشان» به پایان رسیده است.

دیو باتیستا فاش می‌کند که خوشحاله نقش درکس با مارول به پایان رسیده است.

این بازیگر 53 ساله قبل از ایفای نقش در فیلم اخیرش ارتش مردگان و چاقوی شیشه ای، در فرانچایز نگهبانان کهکشان و چند فیلم دیگر مارول در نقش دراکس بازی کرد.در یک مصاحبه جدید، دیو دلیل اینکه واقعاً از اینکه نقشش به پایان رسیده خوشحاله گفت.

دیو در صحبت با مجله GQ گفت که در حالی که او “خیلی از درکس سپاسگزاره و او را دوست داره اما از اینکه تمام شده راحت شده هست.

او در مورد این نقش اعتراف می کند که همه چیز خوشایندش نبود. «ایفای آن نقش سخت بود. روند گریم داشت مرا داغون می کرد و من  نمی‌دانم که آیا می‌خواهم درکس میراث من باشد یا نه – این یک اجرای احمقانه است و می‌خواهم کارهای دراماتیک‌تری انجام دهم.»

پس از نگهبانان و MCU، دیو اکنون به دنبال نقش های مهم تری است، مانند نقش هایش در فیلم های آینده Dune: Part Two و Knock at the Cabin.

او افزود: «راستش، می‌توانم [درباره یک ستاره سینما بودن] شکایت کنم. من زندگی پر زرق و برق بزرگی ندارم. من اینجا در تامپا زندگی می کنم. من  به شهرت اهمیت نمی دهم. من فقط می خواهم بازیگر بهتری باشم. من از همسالانم احترام می خواهم. من نیازی به تمجید ندارم – واقعاً نیازی ندارم.”

دیو ادامه داد و توضیح داد که امیدوار است میراث او چیزی فراتر از درکس باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا