سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اسکارلت جوهانسون نقش یک زن که وانمود میکند یک ماساژور مرد و (صاحب اتاق ماساژ ) است، را ایفا میکند

Scarlett_Johansson_to_Play_RealLife-821a3b24fa908058e7d83651bb6009e5

به گزارش نسیم ورد ؛ اسکارلت جوهانسون نقش یک زن  ( این فیلم بر اساس داستان واقعی است ) که وانمود میکند یک ماساژور مرد وصاحب یک اتاق ماساژ با روابط مافیایی است، را در فیلم آتی خود “Rub & Tug” ایفا میکند او روز دوشنبه به  (TheWrap)  گفت:  آنرا نماینده دوره جدیدی میداند.

جوهانسون که کارهای معتبر گذشته او شامل “lost in translation ” و “Her ” میباشد، قرار است با کارگردان فیلم ” ghost in the shell”    راپرت ساندرز، در این پروژه که بر اساس زندگی واقعی Dante ” Tex ” Gill است، همکاری کند.

گیل ” Gill “، به دلیل اداره چند اتاق ماساژ که توسط مافیا محافظت میشد،در دهه 70 و 80 میلادی در شهر Pittsburg، بدنام شده بود.

او به دلیل مدل مو و لباس های مردانه و همینطور ارتباطش با Cynthia Bruno، توجه ها را به خود جلب میکرد. گیل سرانجام در سال 1984  بخاطر فرار مالیاتی مجرم شناخته شد و 7 سال را در زندان گذراند. او در سال 2003 مرد.

همینطور بخوانید: اسکارلت جوهانسون، Rick Yorn، مدیر برنامه خود را بعد از دو دهه کنار گذاشت

این نقش میتواند او را در ابتدا و میانه فصل جوایز قرار دهد. Glenn Close و Glenn Close هر دو بخاطر ایفای نقش زنانی که وانمود میکنند مرد هستند، به ترتیب برای فیلم های “Albert Nobbs” (2011)  و  “Yentl” (1983) کاندید جوایز بیشماری شدند.

جوهانسون یکی از برترین بازیگران امریکای شمالی است که برای پروژه های گذشته خود ستایش شده است، او برای فیلم های

“Lost in Translation,” “Girl With a Pearl Earring,” “A Love Song for Bobby Long” و “Match Point,” نامزد گلدن گلوب شد و جایزه تونی ” Tony Award ” ، را برای فیلم “A View From the Bridge” دریافت کرده است.

New Regency، پنج متقاضی دیگر را در مزایده برای بردن حقوق این پروژه پیشنهاد کرد. نمایشنامه این فیلم توسط Gary Spinelli، که برای فیلمهای “Stash House”  و “American Made” مشهور است، نوشته شده است.

این فیلم توسط Johansson, Spinelli, Joel Silver, Tobey Maguire, Matthew Plouffe و Jonathan Lia تهیه خواهد شد.

انتظار میرود که فیلمبرداری فیلم “Rub & Tug” در فوریه 2019 شروع میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا