سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرخبر های داغ

آرنولد شوارتزنگر و و ماریا شرایور هنوز به صورت قانونی متاهل هستند

AAzImFH

اختصاصی نسیم ورد : آرنولد شوارتزنگر و  و ماریا شرایور در شرف شکستن یک رکورد متفاوت هستند، از زمانی که اقدام قانونی برای طلاق این دو آغاز شد 7 سال میگذرد و طبق گفته TMZ، به این زودی ها پایان پیدا نمیکند. بانوی اول ( پیشین ) کالیفرنیا، در اول جولای سال  2011، بعد از اینکه افشا شد، فرماندار سابق کالیفرنیا از خدمتکار خانه شان صاحب فرزندی به نام Joseph Baena, شده است، برگه های مربوط به طلاق را پر کرد. نزاعی درباره سرپرستی این 4 بچه گزارش نشده است، دو بچه کوچک که در زمان پر کردن فرم، Patrick 17, ساله و Christopher, 13, ساله بودند و هر دو به طور مستقیم تحت حضانت مشترک قرار گرفتند، Christopher، هم اکنون 20 ساله است، بنابراین مشکلی درباره حضانت در طولانی مدت وجود ندارد.

© Getty Images Christina Schwarzenegger, Arnold Schwarzenegger, Patrick Schwarzenegger, Maria Shriver and Katherine Schwarzenegger attend the premiere of National Geographic's "The Long Road Home" at Royce Hall in Los Angeles on Oct. 30, 2017.

در این موقع، TMZ، گزارش داد، باید حدود 400 میلیون دلار بین این زوج که از سال 1982 همدیگر را ملاقات میکردند و سپس در سال 1986 با هم ازدواج کردند تقسیم شود، علیرغم اینکه او یک Kennedy بود وتوافق قبل از ازدواجی نداشتند.

© 20th Century Fox / Moviestore/REX/Shutterstock Arnold Schwarzenegger starred in 1987's "Predator."

منابع نزدیک به ستاره ترمیناتور و سرپرست سابق اخبار تلویزیون، به TMZ، گفتند، با اینکه در طول مسیر طلاق مشکلات کوچکی برای ایجاد یک توافق 50/50 وجود داشت ولی مشکل عمده ای در میان نبود.

منابع TMZ، افزودند، آرنولد واقعا هیچ علاقه ای به نهایی کردن طلاق ندارد و در باره ماریا، او هم دو دلی هایی در باره این کار دارد و غالبا طلاق را متوقف میکند. همچنین واضح است که این دو دوباره پیش یکدیگر برنمیگردند و زمانی که همه چیز به درستی به سمت طلاق پیش برود، هر دوی آنها با بی میلی آخرین اقدام برای پایان دادن به همه چیز را به طور قانونی انجام خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا