سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آریانا گرانده در مراسم اهدای جوایز موسیقی iHeartRadio حلقه ازدواجش در دستش دیده میشد.

آریانا گراند پنجشنبه شب در مراسم اهدای جوایز موسیقی iHeart اولین بار به عنوان یک تازه عروس  حضور پیدا داد.

خواننده جوان 27 ساله ای که اواسط ماه مه در یک مراسم عروسی صمیمانه در خانه اش مونته سیتو ، کالیفرنیا ، با دوست پسرش دالتون گومز ازدواج کرد ، در هنگام اجرای برنامه با The Weeknd ، حلقه جدیدش را – که توسط همسرش طراحی شده بود – به نمایش گذاشت.

او و د ویکند با اجرای نسخه رمیکس شده، “Save Your Tears” که دارای وکالهای گرانده است – برنامه را شروع کردند.
 

با این حال ، بینندگان تیز بین می توانند به حلقه ازدواج گرانده از گومز ، که اولین اجرایشان را در روز پنجشنبه نیز انجام می دهد ، نگاهی اجمالی داشته باشند.

به گزارش E! News ، گومز از جواهرات Solow & Co برای ساخت از “گروه زیبا ، خوش ذوق پلاتین و الماس پاوه” برای گرانده استفاده کرد. این شرکت همچنین حلقه نامزدی 5 یا 6 عیار بود که او در ماه دسامبر برای خواستگاری به او داد ، که دارای یک الماس برش بیضی شکل به صورت مورب در کنار مروارید است را ساخته است.

اعتقاد بر این است که مروارید ، یک انتخاب غیر عادی برای حلقه نامزدی ، یک انتخاب احساسی برای گرانده است: این نه تنها سنگ تولد او است ، بلکه همچنین ممکن است هدیه ای از مادربزرگش باشد ، که گفته می شود آن را از یک سنجاق کراوات متعلق به همسرش ساخته است .

گرانده به همراه بیلی ایلیش ، دوا لیپا ، مگان دی استالین و تیلور سویفت – نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند زن در این دوره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا