سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

گری کول و شان اشمور به فیلم Anderson Falls پیوستند

گری کول (Gary Cole) و شان اشمور (Shawn Ashmore) قرار است در فیلمی به نام Anderson Falls نقش آفرینی کنند. این فیلم درامی از شرکت Title Media و Lone Suspect خواهد بود. کارگردان فرانسوی به نام جولین سری (Julien Seri) که فیلم هایی نظیر Yamakasi و Night Fare را کارگردانی کرده است، به این فیلم می‌پیوندد و فیلم برداری از تابستان امسال در لس آنجلس آغاز می‌گردد.

Gary_Cole-

داستان فیلم درمورد کاراگاهی بنام جف اندرسون (Jeff Anderson) با بازی اشمور است که بعد از خودکشی همسرش، متقاعد شده که او به قتل رسیده است. بعد از تحقیقاتی که اندرسون انجام می‌دهد متوجه آن می‌شود که همسرش قربانی قاتلان زنجیره‌ای بوده است و قصد دارد آن‌ها را از کشتن زنان دیگر باز دارد.

از دست‌اندر کاران فیلم می‌توان به لوک برنت (Luke Barnett) و وینسنت ماسیال (Vincent Masciale) از Lone Suspect اشاره کرد که همراه با گایلز داست (Giles Daoust) از Title Media و تهیه کننده‌ اجرایی فرانچایز The Ring «حلقه» یعنی مایک ماکاری (Mike Macari) از شرکت Koji تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. کثرین دامونسیاکس (Catherine Dumonceaux) نیز تهیه‌کننده‌ اجرایی این فیلم است.

اشمور بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم‌های مردان ایکس «X Men» برای Fox شناخته شده است. او اخیرا در نقش Violence در مقابل بروس ویلز (Bruce Willis) ظاهر شده است. گری کول نیز در حال حاضر در Veep از شبکه‌ی HBO و Chicago Fire از NBC می‌درخشد، و اخیرا در یک نمایش کمدی پر طرفدار به نام Blockers ایفای نقش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا