سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

آغاز نگارش فیلمنامه قسمت دوم Tomb Raider

[ad_1]

آلیسیا ویکندر در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که گرچه هنوز ساخت قسمت دوم فیلم Tomb Raider قطعی نشده اما کار بر روی فیلم‌نامه آن، آغاز شده است.

آلیسیا ویکندر (Alicia Vikander)، بازیگر سوئدی که در سال ۲۰۱۸ به بازی در نقش لارا کرافت (Lara Croft)؛ یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدئویی در فیلم مهاجم مقبره (Tomb Raider) پرداخته بود، توضیحاتی درباره روند ساخت قسمت دوم این فیلم داد.

فیلم مهاجم مقبره در سال ۲۰۱۸ و براساس یک بازی ویدئویی با همین نام که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، ساخته شد و در گیشه به فروش ۲۷۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

موفقیت این فیلم باعث شد تا بلافاصله ساخت قسمت دوم آن در دستور کار قرار گیرد و در سال ۲۰۱۹، بن ویتلی (Ben Wheatley) به عنوان کارگردان اثری انتخاب شد که قرار بود در ماه مارس سال ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) منتشر شود.

آغاز نگارش فیلمنامه قسمت دوم Tomb Raider

اما با انتشار ویروس کرونا، روند ساخت این فیلم متوقف شد و ویتلی نیز از ساخت این فیلم منصرف و از این پروژه جدا شد تا آن که در اوایل سال ۲۰۲۱، میشا گرین (Misha Green) به عنوان کارگردان جدید این فیلم انتخاب شد. در ادامه نیز اعلام شد که قسمت دوم این فیلم، مهاجم مقبره: ابسیدین (Tomb Raider: Obsidian) نام دارد.

با این حال ویکندر در مصاحبه اخیر با سایت collider، گفته است که گرچه امیدوار است تا این فیلم در نهایت ساخته شود اما هنوز ساخت آن قطعی نشده است:

قبل از دوران کرونا، با اطمینان می‌تونستم بگم که قسمت دوم این فیلم ساخته می‌شه اما الان ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم چون هنوز به صورت رسمی، ساخت قسمت دوم تایید نشده.

آلیسیا ویکندر سپس می‌گوید که با وجود عدم تایید رسمی ساخت قسمت دوم این فیلم، به ساخت آن امیدوار است چرا که روند نوشتن فیلم‌نامه این اثر، آغاز شده است:

در نهایت فکر می‌کنم که قسمت دوم فیلم ساخته می‌شه و مراحل نگارش فیلم‌نامه فیلم هم آغاز شده.

فکر می‌کنم که همه مشتاق ساخته شدن قسمت دوم هستیم و من هم خیلی دوست دارم تا مجددا در نقش لارا بازی کنم.

ویکندر در نهایت نیز می‌گوید که هنوز فیلم‌نامه این اثر را نخوانده است:

این اتفاق (آغاز نوشته شدن فیلم‌نامه فیلم)، به تازگی رخ داده. در واقع روند نوشته شدن فیلم‌نامه (این فیلم) الان که دنیا در حال برگشت به حالت عادی هستش، آغاز شده.

در نتیجه من هنوز فیلم‌نامه‌ای نخوندم و فقط می‌دونم که میشا (گرین) در حال کار بر روی فیلم‌نامه این فیلم هستش و امیدوارم به زودی، بتونم نگاهی به این فیلم‌نامه بندازم.

منبع: collider

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا