سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Home Before Dark: تاریخ پخش فصل دوم توسط Apple TV + تنظیم شده است.

Apple TV + تاریخ شروع فصل دوم سریال Home Before Dark را تعیین کرده است. این سریال در تابستان امسال با 10 قسمت برمی گردد. بروکلین پرینس و جیم استارجس در سریال معمایی بازی می کنند. فصل دو هیلده لیسکو (پرنس) جوان را دنبال می کند که در حال بررسی یک معما جدید مربوط به انفجار عجیب در یک مزرعه است.

Apple TV + در بیانیه مطبوعاتی درباره فصل دوم Home Before Dark بیشتر توضیح داد:

“امروز اپل از اولین نگاه به فصل مورد انتظار Home Before Dark که قبل از این در جمعه 11 ژوئن در تلویزیون اپل + پخش خواهد شد ، توضیح داد. فصل دوم ده قسمتی از سریال معمایی دراماتیک – با بازی بروکلین پرینس و جیم استارجس و الهام گرفته از روزنامه نگار جوان محقق در زندگی واقعی – هیلده لیزیاک – با اولین قسمت و به دنبال آن یک قسمت جدید هفتگی هر جمعه شروع می شود.

در فصل دو ، هنگامی که یک انفجار مرموز در یک مزرعه محلی اتفاق می افتد ، خبرنگار هیلده لیسکو (پرنس) تحقیقاتی را آغاز می کند که او را به مبارزه با یک شرکت قدرتمند و با نفوذ – با سلامتی خانواده و اری هاربر ، منتهی می کند.

علاوه بر پرنس و استورجس ، در Home Before Dark ابی میلر ، کایلی راجرز ، عزیزا اسکات ، مایکل وستون ، ژول کارتر ، جبرئیل نانتامبو ، دریک مک کیب و ریو مانگینی بازی می کنند. تهیه کنندگی اجرایی این سریال توسط Showrunner Dana Fox ، Jon M. Chu ، Joy Gorman Wettels ، Howard Deutch ، Dara Resnik ، Russel Friend ، Garrett Lerner و Sharlene Martin است. این فیلم توسط Dana Fox و Dara Resnik ساخته شده است.

Home Before Dark که از زمان پخش تلویزیونی Apple TV + در آوریل 2020 مورد علاقه هواداران قرار گرفت ، تحسین منتقدان را هم به همراه داشت ، زیرا مطبوعات این سریال را “سرگرمی فریبنده ای که هرگز از موضوعات مهم دور نمی شود” می خوانند و ایفای نقش پرنس را به عنوان هیلد “بسیار حیرت انگیز” می دانند. 

شما چی فکر میکنید؟ آیا فصل اول سریال Home Before Dark TV را از طریق Apple TV + تماشا کردید؟ آیا تابستان امسال فصل دوم را تماشا می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا