سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وقتی سارا هاردینگ در طی مبارزه با سپسیس به کما رفت به مادرش گفته شد که ممکن است او بمیرد.

پزشکان به مادر سارا هاردینگ گفتند که “برای بدترین حالت آماده شود” چون سارا در نبرد با بیماری سپسیس به کما رفت.

به مادر سارا هاردینگ گفته شد که او ممکن است هرگز از کما بیرون نیاید.

سارا خواننده 39 ساله در حال مبارزه با سرطان پستان است که به ستون فقرات او گسترش یافته و تحت شیمی درمانی فشرده قرار گرفته و ماستکتومی شده است.

اما قبل از شروع درمان ، او به کما رفت زیرا ریه ها و کلیه هایش به دلیل سپسیس از کار افتاده بودند.

پزشکان سارا را برای غلبه بر این بیماری که زندگیش را به خطر انداخته است ،اجبارا  سارا را به کما می برند.

سارا در Hear Me Out، می نویسد که به مادر محبوبش ماری گفته شده است “برای بدترین شرایط آماده شود”.

سارا نوشت: “من مبتلا به سپسیس شدم ، که همانطور که احتمالاً می دانید ، واکنش شدید بدن به عفونت است و باعث واکنش زنجیره ای در سیستم ایمنی شما می شود.

“این یک اورژانس پزشکی محسوب می شود و بدون شک زندگیش را به خطر می اندازد. بلافاصله ، درگاه من برداشته شد ، اما با از کار افتادن ریه ها و کلیه های من ، پزشکان تصمیم گرفتند که من را به کما زیر نظر پزشکی قرار دهند.

“تنها راهی که می خواستم زنده بمانم این بود که در حالت بیهوشی عمیق قرار داشته باشم و با اکسیژن من را حفظ کنند. حتی در آن زمان ، دکتر مطمئن نبود که مرا از آن بیرون بیاورد ، بنابراین به مادرم گفته شد برای بدترین شرایط آماده شود.

سارا حتی در یادآوری چگونگی حالت کما گفت که اگرچه او از چیزی که در اطرافش می گذشت آگاهی نداشت ،اما “رویاهای وحشتناکی” را تجربه کرد.

این خواننده گفت: “من در دنیای دیگری بودم. به خاطر دارم که وحشتناک ترین رویاها را در طی آن دیدم ، اما هرگز نتوانستم دقیقاً آنچه اتفاق افتاده را بیاد بیاورم. فقط اینکه افتضاح بود.

“موقعیت هایی که هر چقدر تلاش کردم نمی توانستم از آن بیرون بیایم.“به یاد می آورم همه چیز بزرگتر از زندگی و دنیای اخروی است ، گویا در فیلمی مثل هزارتوی یا داستان ناتمام حضور دارم.”

و در طی کما ، سارا از روشهای درمانی که پزشکان انجام می دادند بی اطلاع بود.

او گفت: “من هیچ تصوری از همه چیزهایی که برای من اتفاق می افتاد یا هر درمانی که روی من انجام شده بود نداشتم.”

“حتی یک بار که از ونتیلاتور خارج شدم ، هنوز نمی توانستم به درستی صحبت کنم. تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که این صداهایی را که شبیه شامپانزه ای برای برقراری ارتباط بود ، تولید کنم.”

Hear Me Out از Sarah Harding هم اکنون در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا