سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال “Unstable”: راب لو در سریال کمدی نتفلیکس از کارگردان “Santa Clarita Diet” بازی می کند

راب لو به خانواده نتفلیکس می پیوندد. تایتان استریم سریال کمدی جدیدی به نام «ناپایدار» را به لو، پسرش جان اوون لو و ویکتور فرسکو سفارش داد. تیم پدر و پسر در این سریال نقش آفرینی خواهد کرد و در کنار فرسکو به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت خواهند کرد.

داستان این سریال کمدی نتفلیکس در یک شرکت تحقیقاتی بیوتکنولوژی پیشرفته اتفاق می‌افتد و پسری درون‌گرا و با چالش‌های اجتماعی را دنبال می‌کند که برای نجات او از فاجعه برای پدر موفق و عجیب‌و غریبش به سرکار می‌رود. Unstable از روابط رسانه های اجتماعی بین دو پدر و پسر الهام گرفته شده ، که دیده می شود لوو جوانتر  پدر محبوبش در اینترنت را ترول می کند، که اغلب منجر به لحظات وایرال و پوشش رسانه ای می شود.

جالب اینجاست که Unstable اولین کمدی از نوع خودش در تاریخ اخیر تلویزیون نخواهد بود. سریال Schitt’s Creek برنده جوایز، که در حال حاضر در نتفلیکس هم پخش می شود، توسط تیم پدر و پسر – یوجین لوی و دن لوی ساخته شد که در نقش پدر و پسر  روی پرده ظاهر شدند. این دو همچنین در کنار کاترین اوهارا و آنی مورفی نقش آفرینی کردند.

در حال حاضر، راب لو در حال بازی در سریال موفق فاکس – 911: Lone Star است، او در این سریال به عنوان رهبر سریال و یکی از تهیه کنندگان اجرایی مشغول است. او همچنین برای نقش‌هایش در فیلم‌های The West Wing، Brothers & Sisters و The Grinder شناخته می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان پخش Unstable منتشر نشده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا