سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

HBO بعد از 2 فصل سریال Gentleman Jack را کنسل کرد

به گزارش EW  که درام Gentleman Jack و تولید مشترک بی بی سی پس از دو فصل در HBO لغو شده است.

این استریمر در بیانیه ای گفت: « HBO فصل سوم سریال  Gentleman Jack را نمیسازد. وقتی پنج سال پیش این سفر را آغاز کردیم، می‌دانستیم که خالق سریال سالی وین رایت چشم‌انداز منحصربه‌فردی دارد، و دیدن این که چگونه سفر آن لیستر در بین بینندگان محبوب شده ، بسیار خوشحال‌ شدیم . ما از سالی , سوران جونز و سوفی راندل  و از کل بازیگران و گروه سیار سپاسگزاریم.. همچنین مایلیم از شرکای خود در BBC و Lookout Point برای همکاری آنها در این دو فصل تشکر کنیم.”

این سریال بر اساس خاطرات زندگی واقعی لیستر، در یورکشایر دهه 1830 اتفاق افتاد. داستان با  لیستر (جونز) شروع شد که دارایی عمویش را به ارث برد و با آن واکر (راندل) رابطه برقرار کرد. در فصل 2، که به تازگی پخش 8 قسمتیش را در ژوئن به پایان رساند، لیستر و واکر به عنوان همسر با هم در سالن شیبدن قرار گرفتند و مصمم بودند که دارایی هایشان را یکی کنند و به یک زوج قدرتمند تبدیل شوند. جما ویلان، جو آرمسترانگ و تیموتی وست نیز در این سریال ایفای نقش کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا