سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

آواتار: راه آب در 10 روز اول اکران درآمد بیشتری نسبت به فیلم اصلی بدست آورد که نشان می‌دهد دنباله آن «قدرت ماندگاری» دارد.

آواتار: راه آب» پس از دومین هفته اکران در سینماها همچنان در صدر باکس آفیس باقی ماند.

طبق آمار Comscore گزارش شده توسط آسوشیتدپرس، فیلم جیمز کامرون در حال حاضر در ایالات متحده در 10 روز اول اکرانش 253.7 میلیون دلار فروش داشته است.

«آواتار» در سال 2009 در 10 روز اول اکران 212.7 میلیون دلار فروش کرد و با فروش بیش از 2.9 میلیارد دلار به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

تخمین زده می شود که قسمت دوم در آخر هفته 56 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد، در حالی که در آخر هفته افتتاحیه 134 میلیون دلار بود که کمتر از پیش بینی 150 تا 175 میلیون دلاری بود.

پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد رسانه ای Comscore، به AP گفت: “این اولین افتتاحیه 100 میلیون دلاری جیمز کامرون است.  فیلمی که به این بزرگی اکران شده و تنها 58 درصد افت داشته نشان می دهد که قدرت ماندگاری دارد.”

The Way of Water» در حال حاضر سومین فیلم پرفروش امسال در سراسر جهان است، با فروش 855 میلیون دلاری پس از «Top Gun: Maverick» و «Jurassic World Dominion» قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا