سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بلو آیوی در کنسرت مادرش بیانسه در پاریس طرفداران را غافلگیر کرد: تمام استادیوم او را تشویق می کردند

بلو آیوی در آخرین کنسرت مادرش بیانسه در مرکز استیج قرار گرفت.

این نوجوان 11 ساله در طول کنسرت این سوپراستار در پاریس، در 26 مه، طرفداران تور جهانی رنسانس را غافلگیر کرد. هنگامی که بلو با لباس نقره‌ای به روی استیج آمد تا برای اجرای تعدادی آهنگ به رقصندگان بیانسه بپیوندد، جمعیت غافلگیر شدند.

لوئیس پیزانو در این مراسم حضور داشت، به TODAY.com می گوید که دیدن بلو آیوی سوپرایزی باورنکردنی بود. در ویدئویی که توسط پیزانو در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، بلو آیوی با لباس پولکی، شلوار متالیک و عینک آفتابی دیده می شود.

پیزانو می‌گوید: «بلو آیوی تنها با اعتماد به نفسی که دختر بیانسه می‌توانست داشته باشد، می‌توانستید ببینید که بیانسه چقدر به او افتخار می‌کرد.»

پیزانو که آن را بسیار قدرتمند می خواند، اضافه می کند: “کل استادیوم او را تشویق می کردند.

در پایان ویدیو، جمعیت تشویق می‌کنند: «بلو، بلو،بلو». لبخند می زند و دستانش را در هوا تکان می دهد.

دیگران در توییتر ویدیوهای بیشتری از معرفی بلو آیوی روی صحنه توسط مادر مشهورش و همچنین رقصیدن با آهنگ «قدرت من» از موسیقی متن شیر شاه به اشتراک گذاشتند.

بلو آیوی با حضور روی صحنه غریبه نیست. در ژانویه، او در طول برنامه  برای افتتاح یک هتل لوکس جدید در دبی، آتلانتیس رویال، به بیانسه پیوست. در مارس 2022، بلو آیوی در جریان اجرای «زنده باش» در اسکار هم به مادرش پیوست.

بیانسه تور جهانی رنسانس خود را در 10 می در استکهلم سوئد آغاز کرد. این اولین تور انفرادی او پس از تور جهانی Formation در سال 2016 است. او در ماه ژوئیه به آمریکای شمالی خواهد رفت و در اواخر سپتامبر در نیواورلئان به پایان می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا