سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

ساخت ریبوت از مجموعه تلویزیونی Designing Women

پایگاه خبری TVLine گزارش می‌دهد که ساخت ریبوتی از مجموعه تلویزیونی محبوب دهه ۹۰ میلادی یعنی Designing Women در حال توسعه است. لیندا بلودوورث-توماسون (Linda Bloodworth-Thomason) سازنده مجموعه اصلی، این‌بار نیز در همان مقام با کمپانی سونی همکاری می‌کند. به محض اینکه مراحل توسعه آن کامل گردد، در دسترس شبکه‌ها قرار می‌گیرد تا شبکه پخش‌کننده آن مشخص گردد.

designing_women_cbs_1

خلاصه رسمی منتشر شده برای مجموعه اصلی توسط شبکه CBS به شرح زیر می‌باشد:

سازنده این مجموعه، لیندا بلودوورث-توماسون، از شرکت طراحی آتلانتا به نام Sugarbaker And Associates به عنوان تریبونی برای بیان طنزها و کنایه‌های تندوتیز اجتماعی و سیاسی بهره می‌برد. بنیان‌گذار این شرکت طراحی زنی است به نام جولیا شوگربیکر (Julia Sugarbaker) – با بازی دیکسی کارتر Dixie Carter – که زنی تندزبان و درعین حال ظریف و مهربان است. خواهر کوچک تر او سوزان (Suzanne) – با بازی دلتا برک Delta Burke – یک ملکه زیبایی سابق است که جذاب اما کم‌هوش می‌باشد. همکاران آن‌ها مری جو شیولی (Mary Jo Shively) – با بازی آنی پاتس Annie Potts – یک زن مطلقه و چارلین فریزر (Charlene Frazier) – با بازی جین اسمارت Jean Smart – می‌باشند که شیرینی‌اش به سبب ساده لوحی‌اش است. تحویل‌دهنده آن‌ها مردی است به نام آنتونی بوویر (Anthony Bouvier) که مردی خوش صحبت و از محکومین سابق است و همچنین شهروند سرخوش و احمقی به نام برنیس کلیفتون (Bernice Clifton) که اغلب برای بازدید می‌آید.

نمایش‌ها و کاراکترهای دهه ۹۰ میلادی این روزها در حال بازسازی هستند. ماه پیش بود که شبکه CBS تصمیم گرفت ریبوتی از مجموعه محبوب دیگر این دهه یعنی Murphy Brown (مورفی براون) بسازد. همچنین سریال محبوب سال‌های آخر این دهه یعنی Buffy The Vampire Slayer (بافی، قاتل خون آشام‌ها) نیز در دست احیا است.

هنوز مشخص نیست که آیا کسی از تیم بازیگری مجموعه اصلی Designing Women برای ایفای نقش در ریبوت برمی‌گردد یا خیر اما طبیعتا دیگر شاهد هنرنمایی دیکسی کارتر و مشاخ تیلور (Meshach Taylor) در هیچ فیلم و سریالی نخواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا