سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینماییمعرفی فیلم

نقش‌آفرینی عجیب Aubrey Plaza در تریلر فیلم Evening with Beverly Luff Linn

اگر فیلم The Greasy Strangler را دیده باشید پس می‌دانید Jim Hosking از آن مدل کارگردان‌ها و نویسنده‌هایی است که خودش را با لحنی کمدی و غیرمتعارف (گاهی کمی آزار دهنده) نشان می‌دهد. حالا Hosking با دومین کارش برگشته است، An Evening with Beverly Luff Linn و آن لحن کاملا در تریلر این فیلم مشخص است.

0024972-650x433

این فیلم که به قلم Hosking و David Wike نوشته شده داستان زنی به نام Lulu Danger (با بازی Aubrey Plaza) اس که بعد از دیدین یک تیزر تبلیغاتی از تلویزیون زندگی‌اش تغییر می‌کند، تیزر تبلیغاتی « An Evening with Beverly Luff Linn» برای تنها یک شب جادویی که پرده از راز یک مرد برمی‌داشت، آن‌هم مردی (با بازی Craig Robinson) از گذشته Lulu.

این مرد و دستیارش (با بازی Matt Berry) برای همان برنامه شب خاص به شهر می‌‌رسند، همسر فریبکار او Shane Danger (با بازی Emile Hirsch) و گروهش از برادرخوانده Lulu به نام Adjay دزدی می‌کنند و اینجاست که یک متخصص و شاید عاشق‌پیشه (با بازی Jemaine Clement) وارد این بازی می‌شود تا صندوقچه دزدیه شده را دوباره به‌دست آورد.

با دیدن تریلر موارد زیادی از فیلم دستگیرتان نمی‌شود زیرا جریانی از انفاق‌های عجیب و خشن را نشان می‌دهد. Hosking پیش از این یک سری از دیوانه‌بازی‌های بامزه خاص خودش را در The Greasy Strangler به تصویر کشیده است. هنوز رده سنی فیلم An Evening with Beverly Luff Linn مشخص نیست. این فیلم در تاریخ ۱۹ اکتبر به صورت Blu-ray، در شبکه‌های نمایش خانگی (VOD) و در سینماها اکران خواهد شد.

خط داستانی خلاصه فیلم:

ازدواج ناموفق Lulu Danger زمانی به بدترین حد خود می‌رسد که مردی مشکوک از گذشته او برای اجرای برنامه به شهر می‌آید، برنامه‌ای به نام «An Evening With Beverly Luff Linn; For One Magical Night Only»

maxresdefault-1-5-650x366 0004188-650x433 an-evening-with-beverly-luff-linn-poster-1-527x800

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا