سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

پجت بروستر در فصل دوم Duck Tales نیز حضور خواهد داشت

در قسمت پایانی فصل اول سریال Duck Tales، طرفداران بالاخره به سرنوشت دلا داک، مادر گمشده‌ی هیوئی، دِوی و لوئی، پی‌بردند. ستاره‌ی سریال Criminal Minds، پجت بروستر (Paget Brewster) صداگذاری شخصیت دلا را برعهده داشت و اکنون داستان دلا به پایان رسیده است.

Paget-Brewster-in-Criminal-Minds

به گزارش ددلاین، پجت با صداگذاری یکی دیگر از شخیت‌های Duck Tales باری دیگر در فصل دوم این مجموعه حضور خواهد داشت. در فضای داستانی سریال، دلا داک خواهر دوقلوی دونالد داک است و آن‌ها بخاطر ماجراجویی‌های بین المللی اسکروج مک داک، از همراهان دیرین او بودند. دلا، شخصیتی است که اولین بار در دهه‌ی ۳۰ به آن اشاره شد، اما پس از بازی دلا در Duck Tales، می‌توان گفت این اولین باری است که او به عنوان یک نقش اصلی در داستان حضور داشته است. یکی از مهمترین زیرشاخه‌های داستان در فصل اول، ماجرای ناپدید شدن مرموز دلا و از هم پاشیدن اولین تیم اسکروج بود.

در واپسین لحظات از قسمت آخر فصل اول، طرفداران متوجه شدند که دلا بدون هیچ راه برگشت و راه ارتباطی با خانواده‌اش روی ماه رها شده و گیر افتاده است. با پخش سریال از Disney Channel در سال آینده، احتمالا این مشکل در فصل دوم این مجموعه حل خواهد شد.

از بازیگران و صداگذاران این مجموعه نیز می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد: ستاره سریال Doctor Who، دیوید تننت (David Tannant) در نقش اسکروج مک داک، دنی پودی (Danny Pudi) در نقش هیوئی، بن شوارتز (Ben Schwartz) در نقش دوی، بابی موینیهان (Bobby Moynihan) در نقش لوئی، کیت میکوچی (Kate Micucci) در نقش وبی واندرکوئک، بک بنت (Beck Bennet) در نقش لانچ پد، و توکس اولاگوندوی (Toks Olagundoys) در نقش بیکلی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا