سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

“Don’t Be Tardy” ساخته کیم زولسیاک و کروی بیرمن بعد از 8 فصل لغو شد.

دیگر چیزی برای “Tardy” وجود ندارد.

براوو بعد از هشت فصل اسپین اف “Don’t Be Tardy از Kim Zolciak و Kroy Biermann را لغو کرد. 

سخنگوی Bravo در بیانیه ای به Page Six گفت: “ما از تماشای سریال باورنکردنی کیم ، کروی و کل خانواده آنها که درست در مقابل چشمان ما بزرگ شده اند لذت برده ایم.” “ما بسیار سپاسگزاریم که فرصتی را برای زندگی و تمام لحظات تأثیرگذار آنها با مخاطبانمان به اشتراک گذاشتیم. در حالی که “Don’t Be Tardy” فصل دیگری ندارد ،بیرمن همیشه بخشی از خانواده Bravo خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر دیدن موارد بعدی هستیم. “

زولسیاک 42 ساله و بیرمن 35 ساله در اظهاراتشان گفتند  که ممکن است کار آنها در تلویزیون هنوز تمام نشده باشد.

آنها به ما گفتند: “خانواده بیرمن از روابط 13 ساله با Bravo و NBC Universal بسیار سپاسگزار هستند.” “ما همچنان که در صنعت سرگرمی رشد می کنیم ، از حمایت همه طرفدارانمان بسیار قدردانی میکنیم و ارزش قائلیم. در زمان رشد، مراحلی وجود دارد که باید از نظر استراتژیک برداشته شود ، اما مطمئن باشید ، خانواده بیرمن را خیلی زود دوباره در تلویزیون خواهید دید.”

“Don’t Be Tardy” به عنوان عروسی ویژه زولسیاک و بیرمن هنگامی که در 11 نوامبر 2011 ازدواج کردند شروع شد. در نهایت به یک برنامه مستند از زندگی روزمره خانواده آنها تبدیل شد، بیش از 80 قسمت از آوریل 2012 تا دسامبر 2020 پخش شد.

فصل آخر در مورد این زوج و فرزندان آنها بود – بریل ، 24 ساله ، آریانا ، 19 ساله ، کی جی ، 9 ساله ، کش 8 ساله و دوقلوها کین و کایا ، 7 ساله – در حالی که قبل از شیوع ویروس کرونا در یک ماشین کاروانی یا RV در سراسر کشور سفر می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا