سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

توصیه های تغذیه ای هانده سورال به مادران باردار در شبکه های اجتماعی

هانده سورال بازیگر ترک که در سال 2017 با اسماعیل دمیرچی ازدواج کرد، با هیجان منتظر به دنیا آمدن پسرش هست. این مادر باردار با ورود به هفته بیست و یکم بارداری ، روند بارداری سالمی را طی می کند.

 

هانده سورال که در این مدت تمام تلاشش را برای مراقبت از خودش و نوزادش می کند، به تغذیه اش هم اهمیت می دهد. هانده سورال که دوست دارد با طرفداران و فالوورهایش رابطه تعاملی برقرار کند، در استوری دیروز، صمیمانه به سوالات در مورد “تغذیه در دوران بارداری” پاسخ داد.

این بازیگر گفت طبق لیستی که پزشکش داده غذا می خورد و آن لیست را به اشتراک گذاشت.او یک روز در هفته ماهی مصرف می کند، در روزهای دیگر سعی می کند گوشت، مرغ یا بوقلمون بخورد.  او هر روز یک غذای غنی از پروتئین  هم مصرف می کند.

سورال همچنین سبزیجات زیادی را به عنوان غذای پخته یا سالاد مصرف می کند. اگرچه پزشک او می گوید یک تخم مرغ هم برای صبحانه کافیه اما او گاهی یک یا دو تخم مرغ مصرف می کند.

او حواسش هست که هر روز 1 لیوان شیر یا 1 لیوان ماست بخورد. او همچنین هر روز یک واحد هم  میوه می خورد و با توجه به تنوع فصلی میوه روز به روز نوع آن را تغییر می دهد. و مهمتر از همه، نوشیدن آب زیاد.

هیجان هانده سورال بازیگر معروف از مادر شدنش برای اولین بار , طرفدارانش را هم بسیار هیجان زده کرده و آنها روند بارداری را از نزدیک دنبال می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا