سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعی

قوه قضائیه به مسئله هفته‌نامه یالثارات رسیدگی می‌کند

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه جایزه ادبی پروین اعتصامی در جمع خبرنگاران در خصوص هفته نامه یالثارات گفت: به هر حال قوه قضاییه اختیاراتی دارد و مشکل خاصی در خصوص یالثارات وجود ندارد، اما نامه‌ای را به قوه قضاییه در خصوص این روزنامه فرستاده‌ایم و مسئله رسیدگی به تخلفات این روزنامه خود قوه قضاییه اجرایی می‌کند و آن را در دادگاه بررسی خواهد کرد.
4962175_544وی در ادامه در خصوص جایزه ادبی پروین اعتصامی افزود: جایزه ادبی پروین اعتصامی در حوزه شعر و ادبیات گام‌های بلندی را برداشته است و خوشحالم لوح تقدیر و جایزه‌ به آثار ارزنده جایزه ادبی پروین اعتصامی تعلق گرفت. پروین اعتصامی مایه افتخار برای همه زنان ایران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه برگزاری جایزه ادبی پروین اعتصامی در مدتی کمتر از دوسال برگزار شود، اظهار داشت: در طول این دو سال مجموعه‌ای جدیدی از کتاب‌ها و آثار منتشر شود تا بتوان آن را در ظرف مدتی کمتر از دو سال برگزار کرد.

جنتی در پاسخ به سوال دیگر فارس که گاهی دیده شده سخنگوی ارشاد نظری را مطرح می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند که یا کامل نیست و یا نظر شخص شما و وزارتخانه را کامل منعکس نمی‌کند، بنابراین خبرنگاران و اهالی رسانه متوقع برای یک نشست هستند، ادامه داد: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر هفته با اصحاب رسانه صحبت می‌کند و ما در مراسم‌‌های گوناگون پاسخگوی شما هستیم. به طور حتم در هفته دولت نشستی با اصحاب رسانه خواهم داشت و در آن خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا