سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جان یامان جزو خوش تیپ ترین بازیگران دنیاست!

جان یامان که یک پیشرفت سریع در حرفه اش را تجربه کرد، پس از تصمیم گیری برای ادامه زندگی تجاریش در ایتالیا، موفق می شود نامش را در بین بهترین های جهان قرار دهد. در نهایت، جان یامان وارد فهرست «خوش تیپ‌ترین بازیگران جهان» شد که نام‌های مشهوری مانند برد پیت و زک افرون در آن به چشم می‌خورد.

این بازیگر خوش چهره که حدود 1.5 سال پیش پس از دریافت پیشنهادی در ایتالیا ساکن شد و تصمیم گرفت در اینجا به کارش ادامه دهد، همچنان در پروژه های متوالی شرکت می کند و در معتبرترین رویدادهای جهان ظاهر می شود. این بازیگر خوش چهره اخیرا به یکی از خوش تیپ ترین بازیگران جهان تبدیل شده است.

در وب سایت نیو بیزنس هرالد لیستی از برد پیت، زک افرون، متیو مک کانهی، رابرت داونی جونیور , جان یامان و رایان گاسلینگ آمده است.

در مقاله ای که در این زمینه نوشته شده، ذکر شده  که جان یامان در رشته حقوق تحصیل کرده، مدتی به عنوان وکیل کار کرده و در سریال تلویزیونی هم حضور داشته است

پروژه بعدی جان یامان در ترکیه فیلمبرداری می شود. یامان نقش اصلی سریال تلویزیونی El Turco را بازی خواهد کرد که Ay Yapım برای دیزنی پلاس فیلمبرداری خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا