سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پیت دیویدسون در سریال “Bupkis” بازی خواهد کرد

پیت دیویدسون قرار است یک سریال کمدی جدید به نام Bupkis را برای شبکه  Peacock بنویسد، بازی کند و تهیه کننده اجرایی آن باشد. این کمدی لایو اکشن نیم ساعته درباره «نسخه ی تخیلی» از زندگی واقعی ستاره Saturday Night Live خواهد بود

این سریال اولین پروژه تلویزیونی انفرادی بزرگ دیویدسون از زمان  پیوستنش به SNL در سال 2014 است. دیویدسون علاوه بر این سریال، در فیلم بیوگرافی سال 2020، The King of Staten Island هم بازی کرده و در نوشتن آن مشارکت داشته است.

سوزان روونر، رئیس بخش محتوای سرگرمی، تلویزیون و پخش جریانی NBCUniversal می‌گوید: «پیت دیویدسون با طنز هوشمند، بی‌نظیر و دیدگاه صادقانه‌اش یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های امروزی است. «Bupkis ورژن خنده‌دار، غافلگیرکننده و بدون فیلتر پیت را به نمایش می‌گذارد که مخاطبان کمدی عاشق آن‌ها شده‌اند و ما همچنان به تقویت فهرست کمدی  Peacock خود ادامه می‌دهیم.

علاوه بر دیویدسون،دیو سیروس و جودا میلر که هر دو به عنوان نویسندگان سریال مشغول به کار هستند و همچنین لورن مایکلز، اندرو سینگر و ارین دیوید، تهیه کننده اجرایی خواهند بود.

جزئیات دیگری در مورد این سریال اعلام نشده است.

در همین حال، دیویدسون در حال حاضر فصل هشتم SNL را به پایان رسانده و صداپیشگی انیمیشن آینده نتفلیکس Marmaduke  را بر عهده دارد . علاوه بر این، او قرار است در Good Mourning در کنار میشان گان کلی و Meet Cute در مقابل Kaley Cuoco ظاهر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا