سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بیران داملا ایلماز سریال به سریال در حال فعالیته و نمی تواند متوقف شود

بیران داملا ایلماز که در سال 1996 در کوجالی متولد شد، پروژه‌های خود را یکی پس از دیگری اجرا می‌کند. این بازیگر که بی وقفه کار می کند، با وجود روزهای طولانی و طاقت فرسا، سال هاست که به حرفه خود ادامه می دهد.

ایلماز در ماجراجویی بازیگریش که از سال 2014 شروع کرد،  با شخصیت ایلول در سریال تلویزیونی «غنچه های زخمی» به موفقیت بزرگی دست یافت و در مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

در حالی که سریال «Canevim» در سال 2019 پخش می شد، این فرصت را داشتیم تا بازیگر را در  سریال تاثیرگذار باراج در سال های 2020 و 2021 را تماشا کنیم. سپس این بازیگر با شخصیت کومرو به سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) پیوست. او در دو سال گذشته در یک محیط کاری شلوغی برای این سریال بوده است.

این بازیگر که در ابتدای فصل پنجم با شخصیت کومرو در داستان ظاهر شد، در فصل ششم به یکی از نام های مهم سریال تبدیل شد. بیران داملا یلماز که در دو فصل آخر سریال «سیب ممنوعه»  که 6 فصل به طول انجامید فرصت تماشای او را داشتیم، پس از استراحتی کوتاه در تابستان، سریال جدیدی به نام Hudutsuz Sevda (عشق بیکران) را شروع کرد.

بیران داملا ایلماز از سال 2015 تا 2023 وقتی در مورد سریال ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی صحبت می کرد مانند یک زنبور عسل کار می کرد و در ازای این کار طرفداران زیادی پیدا کرد.

این بازیگر که در سریال جدید «Hudutsuz Sevda» نقش کلیدی ایفا می کند، مدتیه که مشغول کار در صحنه فیلمبرداری است.

این بازیگر جوان که قرار است از قسمت اول با شخصیت یاسمین در سریال «Hudutsuz Sevda» اثری از خود بر جای بگذارد، بدون خستگی مهمترین روزهای کاری خود را سر صحنه سریال می گذراند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا