سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپاسینما و تلویزیون

مت دیمون و بن افلک در اولین تریلر فیلم The Last Duel ساخته ریدلی اسکات دوباره متحد می شوند.

تقریباً 24 سال پس از بازی در نقش خوب ویل هانتینگ ، شرکای فیلمنامه نویسی برنده جایزه اسکار (و BFF ها) مت دیمون و بن افلک برای فیلم The Last Duel (اولین دوئل) که اولین تریلر آن سه شنبه صبح پخش شد ، دوباره با هم هستند.

فیلم The Last Duel ساخته ریدلی اسکات براساس یک داستان واقعی مربوط‌به دوئل‌ها در تاریخ کشور فرانسه ساخته شد. جودی کومر، آدام درایور و مت دیمون بازیگرهای اصلی این فیلم پرشده از خیانت و انتقام هستند .

این درام تاریخی حماسی دو دوست را به تصویر می‌کشد که پس از مورد حمله قرار گرفتن همسر یکی از آن‌ها توسط دیگری تبدیل به دشمن یکدیگر می‌شوند. مرد پا پیش می‌گذارد تا از حیثیت خود و همسر دفاع کند؛ با ایستادن جلوی دوست قدیمی در دادگاهی که نتیجه‌ی آن با مرگ یکی از این دو طی نبرد مشخص می‌شود.

فیلم آخرین دوئل که پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر) اکران شود. لازم به ذکر است که این فیلم، یکی از دو فیلم مورد انتظار ریدلی اسکات است که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد.

دیگر فیلم اسکات در سال جاری میلادی، فیلم خاندان گوچی (House of Gucci) است که در آن فیلم نیز آدام درایور به بازی در کنار بازیگران مطرحی چون آل پاچینو (Al Pacino) و لیدی گاگا (Lady Gaga) پرداخته است. فیلم خاندان گوچی نیز حدود ۱ ماه پس از فیلم آخرین دوئل، منتشر خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا