سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نتفلیکس چه رازهایی در مورد باب راس فاش خواهد کرد؟ تیزر مرموز داستانهای ناگفته ای را می گوید.

نتفلیکس قسمت تاریک شهرت باب راس را فاش می کند.

یا حداقل ، این چیزی است که ما از تریلر مستند آینده باب راس: حوادث شاد ، خیانت و حرص ، می فهمیم که  چیزهای کمی در مورد داستان واقعی فاش می کند. در تیزری که روز سه شنبه 17 اوت منتشر شد ، موسیقی شومی بر روی یک تصویر سیاه و سفید از نقاش پخش می شود ، با عنوان “ما می خواهیم تریلر را به شما نشان دهیم … اما نمی توانیم”.

سپس ، صدای مرد ناشناسی که می گوید: “من در تمام این سال ها می خواستم این داستان را بگویم.”

این تیزر 35 ثانیه ای فیلم است که 25 آگوست به نمایش در می آید.

نوشته مستند  بینش بیشتری ارائه می دهد: “باب راس برای میلیون ها نفر به عنوان مشهورترین مربی هنری جهان شادی به ارمغان آورد. اما نبرد برای امپراتوری بیزینسش سایه ای بر درختان شاد او گذاشت.”

بر اساس مقاله مه 2021 در The Daily Beast ، آنت و والت کوالسکی ، که شرکای تجاری Bob Ross Inc هستند ، امسال پس از آنکه استیو ، پسر بزرگ باب راس ، و دیگر دوستان نقاش را متهم به استفاده  غیرقانونی از عکس باب برای تبلیغ محصولاتی که فراتر از حوزه هنری بودند ،کرد و به دادگاه کشاند.

به گزارش دیلی بیست ، راس بزرگتر در ابتدا قصد داشت شرکت را به پسرش استیو بسپارد ، که قبلاً در سریال PBS با عنوان “لذت نقاشی” حضور داشت. اما به دنبال مرگش بر اثر لنفوم در سن 52 سالگی در سال 1995 ، کوالسکی ها افراد زیادی را برای ادعای مالکیت شرکت به دادگاه بردند.

دیلی بیست گزارش می دهد که استیو مشکلش را با کوالسکی ها در یک تاریخ نامشخص حل و فصل کرد و موافقت کرد که در ازای دریافت مقدار محرمانه پول و مجوز نقاشی تحت نام استیو راس ، از ادعای خود در مورد دارایی های معنوی راس صرف نظر کند.

این یک داستان آشفته و پیچیده است که کمتر کسی از آن آگاه است ، مگر برای کسانی که درگیر آن هستند. اکنون طرفداران نقاش معروف امیدوارند که مستند  Netflix  ابر کوچک شاد را از زیر ابر سیاه که بر میراث او افتاده است ، بکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا