سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم سینمایی قانون مورفی در آذر ماه اکران خواهد شد

فیلم سینمایی «قانون مورفی» جدیدترین فیلم سینمایی رامبد جوان است که در ژانر کمدی ساخته شده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ مشخص شده است که قرارداد اکران این فیلم سینمایی به ثبت رسیده و بر این اساس، فیلم سینمایی «قانون مورفی» اواسط آذر ماه اکران خواهد شد. پیش از این رامبد جوان، کارگردان فیلم سینمایی «قانون مورفی» درباره فضای این فیلم به شرح زیر صحبت کرده بود:

این فیلم یک اثر کمدی و کاملا خانوادگی است و حتی به نظرم برای نوجوانان می‌تواند خیلی مناسب باشد؛ بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته با حضور بازیگرانی مانند امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو، حسین شاهرخ نیا و حضور هادی کاظمی ساخته شده است. رامبد جوان پیش از این فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع»، «پسر آدم دختر حوا» و «نگار» را جلوی دوربین برده است.

امیر جدیدی نیز سابقه بازی در فیلم «تنگه ابوقریب» را دارد. امیرجعفری، دیگر بازیگر سینمای ایران این روزها با سریال «ممنوعه» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. دانیال غفارزاده نیز در قسمت‌های مختلف برنامه «خندوانه» به عنوان یکی از عوامل پشت صحنه جلوی دوربین این برنامه حاضر شده است. سروش صحت، دیگر بازیگر «قانون مورفی» مدتی پیش سریال «لیسانسه‌ها» را جلوی دوربین برده است و به زودی سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» را خواهد ساخت. سیروس گرجستانی و هادی کاظمی نیز سابقه بازی در سریال‌های نام‌آشنایی مانند «متهم گریخت» و «شب‌های برره» را دارند. ارشا اقدسی نیز پیش از این در فیلم «پسر آدم دختر حوا» با رامبد جوان همکاری کرده بود. محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو و حسین شاهرخ نیا از شرکت کنندگان دور اول مسابقه «خنداننده شو» بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا