سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

یک شایعه؛ SEGA به دنبال خرید شرکت سازنده پرندگان خشمگین

براساس گزارش رسانه خبری وال استریت ژورنال، شرکت ژاپنی سگا SEGA که ما آن را بیشتر با کنسول محبوب و قدیمی آن میشناسیم به استدیوی سازنده ی بازی محبوب پرندگان خشمگین یا همان انگری بردرز پییشنهاد خرید این استدیو را به مبلغ ارزش یک میلیارد دلار ارائه داده است.

طبق این گزارش این قرارداد در مراحل پایانی خود به سر می برد.

ما در زمانه ی زندگی می کنیم که شرکت های بزرگ فناوری اقدام به خرید شرکت ها و استدیوهای کوچک تر و البته موفق میکنند و آنها را تحت مالکیت و زیر مجموعه ی خود قرار می دهند از این رو شرکت های فناوری شرق قاره ی کهن آسیا نیز از این قافله هیچ وقت جدا نبوده اند و شاهد بوده ایم که شرکت هایی چون کونامی، کپکام، سونی، سگا و… اقدام به چنین کارهایی نموده بوده اند.

احتمالا شرکت سگا با این خرید جدیدترین مورد از این نمونه خرید ها و تحت زیر مجموعه قرار دادن ها باشد.

شایان به ذکر است که سگا در سال ۲۰۰۴ با شرکت Sammy که در تولید  دستگاه‌ها و ماشین آلات الکترونیک توانایی دارد ، یکی  شده است و از آن هنگام  تا الان در ساحت انواع دستگاه‌های آرکید فعالیت کرده است و اضافه کردن برند محبوب Angry Birds می‌تواند در بخش ویدئو بازی سگا را بهبود بخشیده و در بخش آرکید روح و نفس تازه ای بدمد.

البته ما می دانیم که این خبر هنوز تایید رسمی نشده و در حد شایعه می باشد و سگا نیز تاکنون در این باره و این خبر سکوت اختیار کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا