سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

مراسم خاک‌سپاری خصوصی استن لی

کمپانی POW! Entertainment مراسم خاک‌سپاری خصوصی برای ستاره دنیای داستان‌های کمیک، استن لیStan Lee، برگزار کرد. این کمپانی هم‌چنین برنامه‌های دیگری برای قدردانی و گرامیداشت یاد او در نظر دارد.
مسئولین کمپانی لی، POW! Entertainment، در مصاحبه‌ای به مجله فرایدی Friday گفتند: «استن همیشه ذکر می‌کرد که دوست ندارد مراسم خاک‌سپاری‌اش، بزرگ و عمومی باشد و به همین دلیل خانواده‌اش برای احترام به آخرین خواسته او، در آرامگاهی خصوصی، مراسمی آرام و صمیمی برای دوستان و نزدیکان او برگزار کردند.»
کمپانی POW! صفحه‌ یادبودی برای لی در سایت خود قرار داده است که دوستان، همکاران و طرفداران می‌توانند حرف‌ها، دعاها و خداحافظی‌های خود را با او در آنجا به اشتراک بگذارند. پیام‌هایی از فیلم‌سازان و هنرمندان دیگر نیز در روزهای آینده در صفحات مجازی این کمپانی منتشر خواهد شد.

مسئولین POW! در این مصاحبه بیان کردند که برنامه‌های دیگری نیز برای گرامیداشت لی در نظر دارند که به‌زودی جزییات آن را اعلام خواهند کرد: «برای بزرگداشت شخصیتی به ارزشمندی استن، باید کار مهمی انجام دهیم.»
این هنرمند ۹۵ ساله، هفته گذشته فوت کرد. هنوز جزییاتی از دلیل مرگ او اعلام نشده است.
او یکی از خالقان شخصیت‌های «هالک» Hulk، «اسپایدر-من» Spider-Man و «چهار شگفت‌انگیز» Fantastic Fourو بسیاری از قهرمان‌های داستان‌های مارول Marvel بود. استن لی برای طرفدارانش یک قهرمان بود و همیشه در مراسم‌های مختلف از او بسیار استقبال می‌شد. می‌توان گفت استن لی نماینده مارول در بین طرفدارانش بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا