سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان پس از اینکه رسما مجرد شد، نام خانوادگی «وست» را از رسانه های اجتماعی حذف کرد.

کیم کارداشیان از نو شروع می کند!

ستاره 41 ساله Keeping Up with the Kardashians رسماً  نام خانوادگی “وست” را از حساب های رسانه های اجتماعیش حذف کرد.

از صبح روز جمعه، “وست” از صفحات اینستاگرام و توییتر کارداشیان حذف شد و نام او دوباره به نام سابق دوشیزگیش بازگردانده شد.

با این حال، صفحه رسمی فیس بوک او همچنان با نام خانوادگی کانیه وست، همسرش است.

این تغییرات اخیر کارداشیان در شبکه های اجتماعی پس از آن اتفاق افتاد که این ستاره در اوایل این هفته در مراحل طلاقش از وست 44 ساله موفق شد.

کارداشیان از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حضور پیدا کرد ، در حالی که وست اصلا حضور نداشت. این حکم تقریباً سه ماه پس از آن صادر شد که کیم از قاضی خواست تا وضعیت تاهلش را تغییر دهد.

وست قبلاً درخواست همسرش را برای طلاق به چالش کشیده بود، اما در بیانیه ای روز سه شنبه گفت: “من از تیمم خواسته ام که طلاقم از کیم را تسریع کنند تا بتوانم تمام توجه ام را به فرزندان زیبایمان معطوف کنم.”

پس از این جلسه، یک منبع به PEOPLE گفت که کارداشیان از اینکه قاضی با درخواست او برای به طور قانونی مجرد بودن موافقت کرد، “آرامش” پیدا کرد.

این منبع گفت: “کیم مدتیه که خودش را مجرد می داند.” او دوست دارد زودتر رسمی شود و و به گذشته نگاه نمی کند و می خواهد همه چیز در مورد طلاق نهایی شود.”

این منبع اضافه کرد: “او در حال حاضر در یک جایگاه خوبی قرار دارد.” “ماه ها طول کشیده  تا به این نقطه برسد. او نسبت به زندگیش احساس خوبی دارد.”

به گفته منبع، این خوشحالی تا حدی به خاطر چهار فرزند کارداشیان و همچنین رابطه اش با ستاره برنامه Saturday Night Live، پیت دیویدسون است. این منبع خاطرنشان کرد: “بچه های او عالیند و او عاشق رابطه اش با پیت است.” “او هیچ کس دیگری را نمی بیند و بهترین اوقاتش را با او می گذراند.”

کارداشیان و وست در سال 2012 با همدیگر رابطه برقرار کردند و در می 2014 با هم ازدواج کردند. آنها چهار فرزند دارند: نورث، 8، سنت، 6، شیکاگو، 4، و Psalm، 2½.

ازدواج این زوج ابتدا در اوج طغیان های عمومی  وست در سال 2020 پس از آن که او کاندید ریاست جمهوری ایالات متحده شد و جزئیاتی از زندگی شخصیش درباره خانواده و ازدواجش را در توییتر فاش کرد، دچار بحران شد.

کارداشیان پس از نزدیک به هفت سال زندگی مشترک، در فوریه 2021 از وست درخواست طلاق کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا