سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

میلیون ها بیننده در آمریکای جنوبی مشتاقانه منتظر سریال ترکی Maviye Sürgün هستند!

اولین تریلر سریال Maviye Sürgün (تبعید آبی) با بازی داملا سونمز، جانر سیندوروک و سرکان آلتونوراک منتشر شد و این سریال مورد توجه طرفداران سریال های ترکی به ویژه در آمریکای جنوبی قرار گرفت.

گفته شده این سریال که فیلمبرداری آن  مدتیه در منطقه سلیمیه مارماریس آغاز شده  ابتدا در کشورهای آمریکای جنوبی نمایش داده می شود و سپس در ترکیه با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

کسانی که اولین تریلر این سریال را تماشا می کنند نظرات خود را به اشتراک می گذارند که داستان بسیار خوبیه و با هیجان منتظر آن هستند.

از اولین تریلر مشخص می شود که این سریال که از کانال تلویزیونی تله موندو آرژانتین پخش خواهد شد، سناریوی بسیار جالب و تاثیرگذاری دارد.تصاویر تریلر قسمت اول سریال و عمیق بودن داستان هم کنجکاوی مخاطب را افزایش داد.

« مردی که همسرش را از دست داده هر تابستان با فرزندانش به تعطیلات می رود، آرزوی او برای حفظ زندگی دوباره با نجات یک زن در دریای طوفانی به سمت نقطه ای کاملا متفاوت می رود.»

طرفداران سریال های ترکی به خصوص در آمریکای جنوبی تعامل بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی ایجاد کردند و نظرات زیادی را به اشتراک گذاشتند که با هیجان منتظر داستان بودند.

داملا سونمز هم در بیانیه اش اطلاعات مهمی در مورد این سریال داد.

داملا سونمز گفت: “ما تیم سیار خوبی داریم. فیلمبرداری  بسیار لذت بخش است. تاریخ انتشار در حال حاضر مشخص نیست. اول در کشورهای آمریکای لاتین منتشر می شود و بعد به ترکیه می آید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا