سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تایید ساخت دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before و بازگشت لانا کاندر و نوحا سنتینو

شبکه نتفلیکس رسما ساخت دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before را تایید و بازگشت لانا کاندر و نوحا سنتینو را اعلام کرد.

تابستان امسال بود که فیلم To All the Boys I’ve Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر و با استقبال بسیار گسترده بینندگان این شبکه و منتقدان مواجه شد. ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه Netflix و کمپانی فیلمسازی Awesomeness Films که زیر مجموعه کمپانی پارامونت پیکچرز است، در حال انجام مذاکرات نهایی برای ساخت دنباله این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before رسما تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار دو توییت جداگانه که حاوی یک تیزر و یک نامه بوده است، ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که لانا کاندر، بازیگر نقش لارا جین و نوحا سنتینو، بازیگر نقش پیتر، در دنباله این فیلم باز خواهند گشت.

جنی هان، مت کاپلان و داگی کش بار دیگر به‌عنوان تهیه کننده و سوفیا آلوارز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم، در دنباله فیلم To All the Boys I’ve Loved Before که هنوز نام رسمی آن اعلام نشده، باز خواهند گشت. با این حال، هنوز بازگشت سوزان جانسون، کارگردان قسمت اول و دیگر بازیگران آن تایید نشده است و هنوز تاریخی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است. فیلم To All the Boys I’ve Loved Before براساس رمان‌های سه‌گانه عاشقانه جنی هان تولید و در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این رمان‌های سه‌گانه داستان یک دختر نوجوان آمریکایی-کره‌ای به‌نام لارا جین را روایت می‌کند که رمان P.S. I Still Love You (پ.ن. من هنوز هم عاشقتم) و رمان Always and Forever, Lara Jean (همیشه و تا ابد، لارا جین) دو رمان دیگر هستند که انتظار می‌رود مانند فیلم اول، نام دنباله این فیلم نیز از نام رمان‌های آن گرفته شود.

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before یکی از موفق‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر شبکه نتفلیکس بوده که به ساخت دنباله آن نیز چراغ سبز نشان داده شده است. پیش از این نتفلیکس ساخت دنباله فیلم Bright (درخشان) با بازی ویل اسمیت، را تایید و اعلام کرده بود و همچنین در طول سال جاری نیز شبکه Netflix فیلم‌های تحسین شده دیگری چون فیلم Roma (روما) و فیلم The Ballad of Buster Scruggs (تصنیف باستر اسکراگز) را نیز منتشر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا