سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

جیمز کامرون می‌گوید «آواتار ۲» نسبت به نسخه اصلی «احساسی‌تر» است

جیمز کامرون با جیسون کارول از CNN در مورد تفاوت فیلم آواتار ۲ که در ماه دسامبر در سینماها اکران می‌شود، صحبت کرد.

کامرون درباره دنباله فیلم گفت: «فکر می‌کنم نسبت به فیلم اول احساسی‌تره. فکر می‌کنم بیشتر از فیلم اول روی شخصیت و پویایی روابط تمرکز دارد، اما قطعاً تماشاییست.»

«آواتار» جمعه دوباره در سینماها اکران می شود و کامرون گفت که برای آن هیجان زده است.

کامرون گفت: « بازگرداندن مردم به تئاتر چشم‌انداز هیجان‌انگیزی بود. و اکنون به موقع تر از هر زمان دیگریه زیرا تئاترها و سینماها در چند سال گذشته چنین شکستی را تجربه کرده اند.او البته به مشکلاتی که  سینماها در طول همه‌گیری با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند، اشاره می‌کند.

آواتار» با فروش بیش از 2.8 میلیارد دلار در گیشه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است. ناظران صنعت سرگرمی به دقت تماشا می‌کنند تا ببینند آیا دنباله کامرون می‌تواند مردم را دوباره به سینماها – بکشاند یا خیر.

ما روی ایده یک فرنچایز یا حماسه‌ای که در چندین فیلم اجرا می‌شود و خود فیلم بسیار پرهزینه است، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. بنابراین  ممکنه ما پول زیادی به دست آوریم یا ممکنه سودآور نباشیم .»

فیلم جدید از شیفتگی کارگردان به زندگی اقیانوسی الهام گرفته شده است.

او گفت: “من عاشق اقیانوس ها هستم.” «من قبل از اینکه حتی یک اقیانوس را ببینم به اقیانوس علاقه داشتم. من غواصی را در روستاهای کانادا یاد گرفتم.

بازیگران «آواتار: راه آب» مجبور بودند خود را با بازیگری در زیر آب وفق دهند و او گفت که پس از تمرین، ستاره‌های فیلم مانند  کیت وینسلت و سیگورنی ویور توانستند، شش تا هفت دقیقه نفس خود را حبس کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا