سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

ریحانا “Rihanna” و کندریک لامار “Kendrick Lamar” در ویدئوی جدید با کوسه ها شنا میکنن…!!!

کندریک لامار “Kendrick Lamar” و ریحانا “Rihanna” هر کدوم بعضی از بهترین موزیک ویدئو های این دهه رو منتشر کردن….. هردو در گیر نوسان ها و موضوعات مختلف برای تولید فیلم های کوتاه کار هستن تا اینکه درگیر جزئیات خود تک آهنگ باشن.
ریحانا “Rihanna” در دو موزیک ویدئوی “Bitch Better Have My Money” و “Needed Me” و کندریک لامار “Kendrik Lamar” در دو موزیک ویدئوی “If These Walls Could Talk” و “Hu” به دنبال آثار و شگفتی های خارق العاده ی هنری هستن….

و در نهایت این دو هنرمند تصمیم به همکاری در یک کار مشترک گرفتن ،موضوع این موزیک ویدئو حول یک داستان عاشقانه و اعتماد و قدرت اونه و البته حس آهنگ عامیانه هست.
در برخی از صحنه های خیره کننده ی این ویدئو ریحانا “Rihanna” و کندریک لامار “Kendrik Lamar” غرق در میان بتن هستن و بعد از اون هنگامی که کوسه تعقیبشان میکنه در میان خیابان میگردن ،قبل اینکه تصادف کنن.
در یک صحنه ای هم کندریک لامار “Kendrik Lamar” ، ریحانا”Rihanna” رو که از یک ساختمان معلق هست نجات میده….

اونها ممکنه که از راه های مختلف در خطر باشن ،اما وقتی که با همدیگه باشن و در آغوش هم باشن هیچ آسیبی به آنها نمیرسه و چیزی تهدیدشون نمیکنه….

rihannarihanna-ft.-belvoir.jpeg2-1280x960Rihanna-8-11-16rihanna_898_1b1b2j5-1b1b2j7Kendrick Lamar Visits Music Choicescreen-shot-2016-01-14-at-9-15-37-pm-616x440

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا