سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

Kit Harrington بازیگر نقش Jon Snow: فصل هشتم Game of Thrones مرزها را جابجا می کند!

طی روند چند فصل، سریال Game of Thrones بدون شک، حیطه‌ی کلی تلوزیون را با آوردن شخصیت‌های زن قدرتمند، پردازش‌هایی در سطح سینما و مجبور کردن ما به صبر یک ساله برای فصل‌های جدید به کلی تغییر داده است. و حالا، با توجه به گفته‌ی یکی از ستارگان سریال، قرار است با یک انفجار به پایان برسد.

 

 

طی یک مصاحبه با کیت هرینگتون (جان اسنو)، به طور داوطلبانه درباره‌ی فصل آخر سریال سخن گفت. او اقرار کرد که شاید درمورد نحوه‌ی تمام شدن ماجرا خوشحال نباشد، اما قطعاً از پایان آن بسیار راضی بوده است. به گفته‌ی خود او «نمی‌توانم صبر کنم تا قسمت‌های پایانی پخش شوند، این تجربه فوق‌العاده خواهد بود و همانطور که از ابتدا روند تلوزیون را تغییر داد، امیدواریم دوباره همین کار را بکند و مرزها را بشکند. فکر می‌کنم امکانش بسیار زیاد است»
اما این به چه معناست؟ آیا می‌توان نتیجه گرفت که تارگرین‌ها دوباره برتخت می‌نشینند؟ یا همه‌ی آنها توسط وایت‌واکرها کشته می‌شوند؟
نتیجه هرچه باشد هرینگتون از به سر رسیدن آن خوشنود است. بعد از بازی کردن نقش جان اسنو در یک دهه‌ی گذشته می‌گوید «اینطور به نظر می‌رسید که این نقش برای این طراحی شده بود که تو را وادار به فکر کند. درسته واقعاً از آن خسته شده بودم!».

تریلری رسمی از فصل آخر هفته‌ی پیش منتشر شد که احتمالاً همه‌ی شما آن را دیده‌اید، استارک‌های باقی‌مانده در سرداب وینترفل با مجسمه‌های خود که نماد مرگ هستند روبرو شدند… باید دید که فصل آخر ما را به چه چیزی روبرو می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا