سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بیرجه آکالای و نور فتاح اوغلو که در سریال بابل با هم آشنا شده بودند، دوستان بسیار خوبی شدند.

سریال بابل که در سال 2020 پخش شد، در قسمت بیستم به پایان رسید. دیدار نور فتاح اوغلو و بیرجه آکالای که در سریال بابل با هم بازی کردند هیجان به وجود آورد . این دو در سر صحنه این سریال با هم آشنا شدند اما در مدت کوتاهی رابطه دوستی عالی بین آنها آغاز شد

نور فتاح اوغلو، که در تبلیغ برند جواهراتی که بیرجه آکالای به نام خودش و توسط خودش طراحی کرده بود شرکت کرد، از دوستش که وارد بیزینس شده بود حمایت کرد.

نور فتاح اوغلو از جواهرات طراحی شده توسط دوستش تمجید کرد و گفت دوست دارد آنها را استفاده کند. این بازیگر گفت: «هر زنی عاشق جواهرات است. من چیزهای طراحی شده را بیشتر دوست دارم، جواهرات بیرجه را دوست دارم.  هم خریدم و هدیه دادم.»

نور فتاح اوغلو  هم که با راه اندازی یک هتل  وارد تجارت شده  نمی خواهد زیاد در مورد این موضوع صحبت کند. این بازیگر با بیان اینکه به فعالیت در هتل ادامه می دهد ، گفت که همچنان پیشنهادهای سریال دریافت می کند.

بیرجه آکالای با یادآوری اینکه در سریال بابل نقشی را بازی کردند که همدیگر را کتک زدند، گفت: «ما خیلی بهم  عشق می‌ورزیم، او دوست  مورد علاقه من شد. از طریق بابل با هم آشنا شدیم. در مدت کوتاهی افراد غیرقابل جایگزینی در زندگی شما جای خواهند گرفت، اینطور شد. من هم برای او هستم. به همین دلیل خیلی ارزشمند است که او امروز اینجا با من باشد.”

بیرجه آکالای توضیح داد که هر بازیکنی وقتی کاری جدید انجام می دهد نیاز به حمایت دارد و حمایت دوستانش در این زمینه کمک زیادی به او می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا