سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

ملیسا مک کارتی و بن فالکون با هم در سریال جدید ‘God’s Favorite Idiot’

ملیسا مک کارتی و بن فالکون یکی از بامزه‌ترین زوج‌های هالیوود هستند که در فیلم‌هایی مانند ساقدوش‌ها و جاسوس صحنه‌های متفاوتی را با هم بازی کردند و خلاقانه در فیلم‌های The Boss، Life of the Party، Super Intelligence و بسیاری دیگر همکاری کرده‌اند.

حالا، در سریال جدیدشان در نتفلیکس، God’s Favorite Idiot – که توسط فالکون خلق و نویسندگی شده آنها بالاخره توانستند یک زوج را به تصویر بکشند، هرچند غیرعادی. آنها در نقش همکارانی به نام های کلارک و امیلی بازی می کنند که در حالی که کلارک در حال کنار آمدن با عواقب اثیری یک تجربه نزدیک به مرگه عاشق یکدیگر می شوند.

این سریال اینطوری شروع می‌شود که صاعقه‌ای از ابری با ظاهر منحصربه‌فرد به کلارک برخورد می‌کند و شروع به درخشش می‌کند. همکاران و دوستان او، از جمله امیلی، میگویند که او توسط قدرت‌های الهی مورد برکت قرار گرفته ترس‌ها زمانی تایید می‌شوند که فرشته به کلارک می‌گوید که او باید پیام رسان خدا باشد و باید از آخرالزمان جلوگیری کند.

این زوج  در آینده هم به همکاری خود در کمدی‌ها ادامه خواهند داد، با این حال، یکی از پروژه‌های بزرگ مک کارتی که در راهه چیز کمی شوم‌تر است: بازی در نقش اورسولا در اقتباس لایو اکشن دیزنی از پری دریایی کوچک.

سریال God’s Favorite Idiot اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

تریلر سریال را از اینجا تماشا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا